לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

Battle of Britain


 

ובכן, החל ממחר, למשך קצת יותר משבועיים, אעדר מכאן, לטובת העיר הגדולה.

 

אם למישהו יש רעיון טוב מה אפשר לעשות בלונדון שלא רשום כאן (אתם יכולים לוותר על קריאה ולחזור על דברים) ובאופן כללי בבריטניה, אני אשמח (אפשר להשאיר כאן בתגובות או לשלוח לי לאי מייל בג'ימייל, אם משום מה יש לכם רתיעה מלהשאיר כאן תגובות).

 

ברשותי זוג אופניים, אוהל, שק שינה, אויסטר (דומה לאוקטופוס בהונג קונג) ועוד כל מיני דברים, כך שאני לא מוגבל במיוחד בתנועה ומאוד גמיש באשר לאפשרויות.

אם החלטתי לטוס באופן ספונטאני, אז מדוע להגביל את עצמי בהמשך הטיול?

 

אגב, נראה לי שיום יבוא ואפתח עסק של יצוא, יבוא, שליחויות ו/או בלדרות.

לטיול הזה אני יוצא עם מנגל קטן, חבילת קפה, כמה ניירות ועוד כל מיני דברים חסרי ערך של ממש שאני מעביר לאח שלי.

 

ואם כבר בדיווחים לא מעניינים במיוחד עסקינן, חיפה, לפחות האזורים בהם אני טיילתי היום, הייתה גדושה באנשים.

והיה היום יום נפלא ללא צפירות.

נדמה שיש איזו שגרה, אם כי זו תמיד יכולה להיות מופרת.

מילא. החל ממחר, הדבר המאיים היחיד שאני רואה, הוא מפציצים גרמניים כבדים, כמו בקרב על בריטניה ואולי כמה חוליגנים שיחליטו לפוצץ רכבות, אוטובוסים, מבנים או כל מיני דברים כאלה, מבלי שזה באמת יקדם את מטרתם.

 

אז כפי שכבר אמרתי, אל תצפו לטקסטים כאן בזמן הקרוב, אם כי אני לא פוסל אפשרות זאת על הסף. בכל מקרה אקרא דואר אלקטרוני (מה שאומר שאראה את התגובות, אם יהיו).

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 31/7/2006 21:59   בקטגוריות טיולים, פניה לקוראים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lost ב-5/8/2006 00:30




467,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)