לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

אין כמו בבית..


 

יש דומה. יש קרוב. יש מזכיר את. אבל אין ממש בדיוק כמו בבית.

אלא, אולי, אם אתם גרים בשיכונים הארוכים הללו, שכל בית דומה אחד לשני, ואז באמת אולי יש כמו בבית.

 

עבורי, אין כמו בבית.

זה לא אומר שאין מקומות טובים יותר.

למעשה יש לא מעט מקומות טובים יותר, יפים יותר, נעימים יותר מהבית.

אבל כמו הבית בדיוק, אין.

 

וכרגע אני בבית.

 

ונדמה לי, לפני שאני הולך לישון (כי מתחיל להיות מאוחר אפילו בשבילי), שאצטט מה שאמרתי לפני כשלוש שעות, מעט אחרי שנחתתי בישראל ויצאתי מהטרמינל הממוזג בנתב"ג:

"איכס".

 

כל כך חם, לח ומגעיל.

באנגליה, כאשר מזג האוויר היה טוב בהרבה, כל מי ששאלתי מה הוא חושב על מזג האוויר וגם כאלה שלא שאלתי והתנדבו להגיד בעצמם, כיאה לאנגלים, אמרו "sticky".

אכן sticky!

 

מילא.

עוד שבוע ויומיים (בערך), אני שוב עוזב לטובת אקלים ממוזג יותר.

ועד כאן להפעם. אני רץ למכור את המניות שלי, להטריד כמה נשים מינית או סתם להיות מושחת, לחטוף שבץ ואז להפוך לגיבור ישראל.

או סתם לישון.

 

אלעד

 

 

 

סתם שמיים שצילמתי בטיסה חזרה ארצה, היכן-שהוא מעל אירופה

נכתב על ידי ashmash , 18/8/2006 03:38   בקטגוריות אותות חיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-18/8/2006 18:11




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)