לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2006    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הדברים הקטנים


 

את הספקולציות לגבי ה-Win-win-game האחרון בצפון אשאיר למומחים ובעיקר למומחים מטעם עצמם.

הרי ברור שכולם ניצחו וכולם הרוויחו במלחמה, כי זה טיבן של מלחמות. על מציאות עגומה מכסים הרבה דברי רהב, פאר והילולים.

 

אומר רק שאני אוהב את הדברים הקטנים, שרוח השינוי (לבינתיים) הביא עימו.

נחמד לחזור פתאום לחיפה שבה ביום שישי בערב, מרכז הכרמל הומה המון אדם.

נחמד שהסינמטק חזר לפעול.

נחמד שאפשר לחזור ולשחק טניס.

נחמד לי שהטרנזיסטור העלוב, שמכוון כמעט תמיד על קול המוזיקה ועבר הסבה מחרידה להיות מכוון על רדיו חיפה (107.5) ששידר דיווחי סרק על נפילות (כלומר לא נתן מידע ממש מהימן, אבל זה לא באמת חשוב, נכון?) עד לא מזמן, חזר להיות מוצב אחר כבוד בחדר האמבטיה שלי, מכוון על קול המוזיקה.

 

הדברים הקטנים האלה, הם שיוצרים תמונה שלמה שמחה.

אני מצרף תמונה של עוד דבר קטן ונחמד, חילזון ללא קונכייה שראיתי רבים כמותו באחד הטיולים הרגליים שלי בסקוטלנד, לפני שבוע.

הם היו יפהפיים, נזר הבריאה!

 

 

 

שבלול הומלס - צולם ליד Lochinver, סקוטלנד, אוגוסט 2006

נכתב על ידי ashmash , 19/8/2006 02:10   בקטגוריות אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של daydreamer ב-19/8/2006 18:13




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)