לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פיאסקו


 

הואיל ויצא לי לבקר מספר פעמים באיטליה בעשרה ימים האחרונים, אתאר אותם, בכלליות כמובן, במילה אחת ויחידה שמקורה מאיטלקית:

 

פיאסקו (Fiasco).

במקור כמדומני מדובר ב"בקבוק" או "צלוחית" ובהשאלה מדובר בתבוסה, מפלה קשה או כישלון.

 

לא.

לא היה כזה נורא.

אך נדמה לי שנזכרתי בכמה דברים שהספקתי להדחיק והוכח שצדק אותו מרפי שהודבקו לו כל מיני כללים על כך שמה שעשוי להשתבש, ישתבש.

 

חוץ מאותם דברים שלעולם לא יסופרו פה, אומר ששוויץ נותרה שוויץ (ואפילו ירד אצלנו שלג לפני מספר ימים ואין כמו לפתוח את יום אוגוסט עם פתיתי שלג יורדים בעצלתיים), גרמניה היא אותה גרמניה (תת-סעיף - בוואריה היא אותה בוואריה) ולנסיכות ליכטנשטיין, עדיין אין הצדקת כקיום כיישות מדינית.

 

 

נראה לי שאלך לישון.

אמנם ישנתי קצת יותר משעה בטיסה (בעיקר כי בחברת לופטהנזה שכחו להביא מספיק מנות צמחוניות, כך שמחצית הצמחוניים במשפחתי, קרי אני, נאלצו ללכת לישון רעבים, משל היו הרשל'ה מאותו משל), אך כמדומני זה לא מספיק.

שין שן.

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 5/9/2006 07:38   בקטגוריות אותות חיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של shalvata ב-8/9/2006 23:27




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)