לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פינת המסר החתרני


 

שוב הציעו לאמא שלי לשדרג את מכשיר הטלפון הסלולארי שלה, הפעם למכשיר מוטורולה V3 (השם V2 שמור לאמצעי נשק גרמניים ישנים אני מניח).

 

שוחחתי עם המוכרת בטלפון, והגענו, באופן די צפוי, להסכמה הדדית שהיא מציעה לאמא שלי לעבור למסלול פחות טוב מזה שהיא נמצאת בו ובנוסף לרכוש מכשיר שבוודאות (מהיכרותי עימה) לא תשתמש בשום פונקציה מתקדמת שהוא מציע (והוא לא מציע יותר מידי אגב).

 

השיחה נמשכה מספר דקות, בהן המוכרת חזרה שוב ושוב שהיא לא מנסה למכור, זו אמא שלי שבעצם רוצה את המכשיר.

היא אמרה שמדובר במכשיר מצוין וש"לא תמצא אותו בחוץ במחיר טוב יותר" ("בחוץ"... הרשו לי לנחש שלא מזמן היא השתחררה מהצבא).

ציינתי בפניה שאין זה נבון להדגיש דווקא את החסרון הגדול של מכשירי ה-CDMA המשווקים ברשת פלאפון, קרי אי היכולת להחליף מכשיר מבלי לשעבד עצמך למפעיל הסלולארי.

והסברתי שעיקר הבעיה הוא בכך שהחברה לא מאפשרת ללקוחות להחליף מכשיר מבלי לעבור למסלול, שהיא, נציגה של החברה, מודה שהוא פחות עדיף באופן כללי ולאמי בפרט.

 

אין צורך להמשיך לפרט.

הרי הסברתי את הנושא באריכות, למשל כאן וגם כאן.

 

רק אסכם בעניין שבגינו בכלל ניגשתי לכתיבת הקטע הזה.

בתום השיחה עם המוכרת, דיברתי עם אמא שלי, אבל "באופן מפתיע" היא לא שמעה את אשר אמרתי ולכן החלטתי לשלוח לה מסרון, כלומר SMS.

כמובן ששלחתי אותו דרך ה-ICQ, כי אני לא רואה סיבה לשלם על שירות הניתן בחינם (ובצורה נוחה יותר, כי עדיפה מקלדת גדולה ומוכרת על לוח מקשים קטנטן).

 

תוכן ההודעה במדויק:

"אם בא לך לזרוק 3,000 שקלים, תתחדשי..."

 

אני מרגיש קצת כמו חבר באלקעידה.

הם משתמשים בתשתית מחשבים אמריקנית ומערבית ברובה על מנת להילחם באמריקה ובמערב.

אני משתמש בתשתית של חברת פלאפון, על מנת "להילחם" (המילה לא בדיוק מתאימה. הרי כל שאני עושה הוא לחסוך לאמא שלי בזבוז מיותר של כספים) בחברת פלאפון.

ואם זה לא מסר חתרני, מה הוא אפוא מסר חתרני?

נכתב על ידי ashmash , 6/9/2006 13:11   בקטגוריות צרכנות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-7/9/2006 10:59




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)