לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

אם יש מישהו שמבין ביונים - עזרה!!!


 

ובכן, אמא שלי החליטה, ובצדק יש לומר, לנקות את המרפסת ולהעיף את הרהיטים שהיא החזיקה בה כ-4 שנים.

בעקבות זה, נהרס הקן של גוזלי היונים (כן, הקן שסיפרתי עליו ואפילו הבאתי סרטון שלו כאן).

לזכות אמא שלי ייאמר שהיא חשבה שהגוזלים כבר עזבו לגמרי.

מסתבר שהיא טעתה והן היו ליד.

 

בכל מקרה, נותרו שתי יונים, כמעט בוגרות, אבל לא לגמרי.

הן בשלב בו כבר צמחו להן נוצות אפורות (לאחת עוד נותרה מעט פלומה צהובה שנשרה כמעט לחלוטין), אך הן עדיין לא עפות והן נראות כמו גוזלים מכוערים.

 

בברירה הנוראה בין להרוג אותן (זו אפשרות, גם אם לא סביר שאני אנהג בה) ללפנות אותן, בחרתי באפשרות השנייה.

פיניתי אותן, באמצעות יעה למקום מוצל יחסית, מוגן ממכוניות, בני אדם (ובתקווה גם מבעלי חיים אחרים).

 

הרגשתי ממש רע עם כל עניין לקיחת בעל חיים, העתקתו ממקום למקום, במיוחד ברגעים שהחיות האומללות היו לי בין הידיים וכל גורלן היה מונח על כתפיי.

הגוזלים היו כילדים חסרי ישע, מפוחדים ובלי יכולת לדאוג לעצמם.

 

בכל מקרה, אעבור לשאלה, שהיא החשובה.

הואיל וייתכן והוריהן ינטשו אותם, והם, כך נדמה לי, עדיין לא עצמאיים, אני חושש לחיי הציפורים המסכנות.

יחד עם זאת, אני לא בדיוק יודע מה אוכלים יונים, במיוחד כאלו שטרם הגיעו לבגרות מלאה.

 

לכן, אשמח לדעת, מה בדיוק אוכלים יונים לא בוגרים והאם יש טעם להביא להם מים בקערה?

 

תודה רבה רבה מראש.

תגובות ניתן להשאיר כאן או לשלוח לי לאי מייל.

 

 

עדכון משעה 11:00

 

מסתבר שאני לא מוצלח בבחירת מקומות מוגנים...

ירדתי להביא לציפורים מזון (גרגירים שהיו לי בבית, לחם ומים), בהתאם לעצות שקיבלתי בפורומים שונים העוסקים בבעלי חיים ובציפורים, והמחזה שנגלה לעיניי היה לא נעים בכלל.

לפחות הן עשו לחתול רחוב אחד שמח וגם כעת יש יותר אוכל לכל מיני חרקים...

 

בכל מקרה, על מנת שבעתיד אפשר יהיה למנוע הישנות מקרים כאלו, אני מציע למי שמתחיל לנקות, שיבדוק טוב טוב שאין ציפורים במקום שהוא מנקה.

היה ובכל זאת יש ציפורים, באתר הזה, יש מדריך למקרי חירום העונה בדיוק על שאלות "איך לטפל בציפור פצועה", "מה עושים שמוצאים גוזלים", "למי פונים אם מוצאים אפרוחים" וכדומה.

 

כאמור, זה לא מונע ממני להרגיש רע.

הן היו חלק מהמשפחה ובאמת חשבתי שהן יגדלו להיות יוני דואר או סתם יצטרפו לחבורה שיושבת דרך קבע על אנטנת הטלוויזיה של הבית השכן.

ת.נ.צ.ב.ה

נכתב על ידי ashmash , 9/9/2006 08:58   בקטגוריות פניה לקוראים, שימושון  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/7/2008 14:42




467,157
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)