לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

מכתב לבזק (עד שניפגש) על מהירות האינטרנט


 

קוראים יקרים שלום.
ראשית, אני רוצה להסב את תשומת לבכם לעצומה שאני וכמה מחבריי (וירטואלים) הבאנו לעולם הקוראת לבזק להתחיל לנענע את העכוז ולהביא לנו אינטרנט מהיר בהחלט.
עוד פרטים וכמובן האפשרות הקורצת להיות בין אלפי האנשים שכבר חתמו, אפשר לגלות באתר העצומה.


בכל מקרה, האתר שהקמנו, הוא רק נדבך אחד בתוכנית גדולה יותר שמטרתה בסופו של דבר לגרום לבזק, שטוענת שאין דרישה לאינטרנט מהיר דו-כיווני (כיום המצב הוא שרק קצב הקבלה למחשב סביר, בעוד מידע מהמחשב לעולם הגדול מזדחל בקצב מביש) לראות שיש דרישה ולא רק שהיא קיימת, אלא מדובר בציבור רחב שדורש אינטרנט בקצב סביר והוא מאוגד ומלוכד.
כמו  כן החלטנו גם לפעול בנושא בעוד מספר מישורים, אשר אחד מהם הוא התכתבות עם בזק.


והנה המכתב הראשון, אשר נשלח בפקס הערב (יום רביעי ה-5/5/2004) למחלקת תלונות הציבור הארצית של בזק (פקס מספר 1-800-222110). באמת שהייתי שולח להם אי מייל, אבל כיאה לחברת תקשורת גדולה הרואה עצמה כמובילה בשוק התקשורת, אין אפשרות לשלוח להם תכתובות בהמצאה החדשה הזו - דואר אלקטרוני.

 

 

תלונות הציבור - בזק שלום רב


שמי אלעד יאיר, אני מתגורר בחיפה ולפני כשבועיים נתקלתי בכתבה מעניינת מאת גל מור באתר YNET על מהירות האפסטרים השערורייתית שחברת בזק מאפשרת (ניתן לקרוא את הכתבה בקישור הבא  http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2908926,00.html  ).
זה לא שהכתבה הזו חידשה לי הרבה, מידי יום אני נאלץ להתמודד עם קצב שליחה איטי במיוחד, הבא לידי ביטוי במיוחד כאשר אני מעוניין לשלוח למכרים סרטים שאני עורך בוידיאו, לאח שלי המתגורר בחו"ל תמונות או לשלוח קבצים לאתרים בהם אני כותב (למשל דוגמא אחת מיני רבות אפשר למצוא באתר במה, אשר אם אני מעוניין לשלוח סרט שצילמתי וערכתי לאתר, ברוב המקרים, אני מתייאש במהלך שליחת הסרט).
השלמתי עם המצב הזה, ביודעי ש"אין ברירה" ומוכרחים להסתדר עם מה שיש.
אולם הכתבה האירה את עיניי, מעבר לעובדה שהטכנולוגיה קיימת, דבר שהיה לי ברור, הבנתי גם שחברתכם בחרה שלא להעניק לגולשים חבילה עם פס רחב גם לשליחה, מסיבות כלכליות, בטענה ש"אין לכך דרישה מצד הקהל"...


הרשו לי להאיר את עיניכם. בטרם שלחו חברות מסחריות לוויינים לחלל, לא הייתה דרישה ללוויני תקשורת ובכלל לתחום התקשורת הלווינית, לפני שהומצאה רשת האינטרנט, לא הייתה דרישה לשירותים השונים שהיא מציעה ולפני שהוקמו חברות טיסה אזרחיות, אנשים טיילו בעולם עם ספינות.
האם זה אומר שהיינו צריכים להיתקע מאחור, רק כי לא הייתה לדברים מסוימים דרישה לפני שהקהל הכיר ביתרונותיהם או העלה אותם בגדר אפשרות?


אני מתפלא שחברת תקשורת בסדר גודל של בזק, אשר חולשת ביד רמה על שוק התקשורת הישראלית, לא השכילה לצפות מבעוד מועד את יתרונות השוק של אינטרנט מהיר דו כיווני, אני מניח שמה שמניע את ההחלטה הזו הוא שיקולים כלכליים בלבד, דבר שלא יאה לחברה החולשת כמעט בבלעדיות על שוק התקשורת.
הואיל ולפי הכתבה ב-YNET, הסיבה שאתם אינכם מעניקים לציבור את אפשרות הבחירה היא כי אין לכך דרישה בקהל לקוחותיכם, דבר מוזר בהתחשב בעובדה שבתור אחד מאותו קהל מעולם לא נשאלתי לדעתי בנושא, החלטתי להתאגד עם עוד מספר חברים על מנת להוכיח לכם שהדרישה קיימת.
הקמנו עצומה באתר אינטרנט, אשר קיימת ימים בודדים בלבד, לא פורסמה בכלי תקשורת רשמיים וכבר חתמו עליה מאות גולשים בדרישה להעלות את מהירות האינטרנט.
אתם מוזמנים לצפות בעצומה ובשמות החותמים עליה בכתובת הבאה :
http://www.raful.co.il/petition


אמנם בינתיים מדובר רק במאות אזרחים (נכון לשעת כתיבת שורות אלו קצת יותר מאלפיים), אבל אני מניח שבמרוצת הזמן הכמות תגדל לאלפים ורבבות ואלו רק פרומיל מאלו שרוצים אינטרנט מהיר דו-כיווני!
לדעתי תוכלו להציע חבילות אינטרנט מהיר דו-כיווני במקביל לחבילות הקיימות, במחיר שלאחר השקעה ראשונית לא יהיה שונה באופן משמעותי מהמחיר הקיים כיום לאינטרנט מהיר חד-כיווני.
בברכה,

 

אלעד יאיר
חיפה


נראה כמה זמן, אם בכלל ייקח לענק התקשורת להגיב.
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 5/5/2004 21:15   בקטגוריות אינטרנט  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הדס ב-6/5/2004 20:51




467,183
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)