לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

רגשות מעורבים



מזג האוויר הנוכחי חביב עלי. עדיף קור מאשר חום (אם כי כאשר חם, נראה לי שנחמד שחם ולא קר).
גם הראות מדהימה. אפשר להתבונן צפון-מערבה ולראות עמוק אל תוך המים הטריטוריאליים של לבנון ודרומה ולראות הרבה מעבר לחדרה. והעננים, הלבנים והאפורים, יוצרים משחקי אור וצל נהדרים על פני הים התיכון.
וכיף לשאוף מלוא אוויר אל הריאות, אוויר קריר, צלול ברובו.

אך הקור הזה, כאשר הוא בא פתאום, לעומת החמסין שהיה פה כמה ימים לפניו, גורם לי לרעוד מקור, קצת, עד שאני שולף את הדלגית ומתחמם תוך כדי דקות של ניתורים.

את הברד, אני נהנה לראות. אינני חקלאי החושש לגורל היבולים שלו. אני גם מספיק טיפש כדי לשכוח שאני מתבסס על התוצרת של אותם חקלאים, כך שאם הברד יהיה חזק וכבד אני אסבול מרעב או למצער מהתייקרות מחירים. אני גם מספיק חכם לדעת שאם ייחסר מזון, כבר ימצאו מהיכן לייבא אותו ובכל מקרה, המחירים לא יתייקרו עד בלי קץ.
אבל, כאשר אני חוזר הביתה, רואה את המשטחים הבוהקים שהותיר אחריו הברד, מתערבבים במשטחים הוורדרדים שנוצרו מעלי הכותרת של הפרחים הרבים שנשרו לקרקע כאשר הכה בהם הברד, אני נהיה מעט עצוב.
אחרי שלבלבו ופרחו, פתאום הם נופלים חסרי יש על אספלט המדרכה.

הלוואי והם ישובו לצמוח ולפרוח.
ובינתיים, כל כך הרבה צדים ונצודים ביערות, סוואנות, אגמים וימים, מבלי שאקדיש אפילו טיפת מחשבה, כי מה שנמצא רחוק מהעין, נמצא רחוק מכל רגש חיבה.
נכתב על ידי ashmash , 15/3/2007 14:08   בקטגוריות הרהורים, מחיי היומיום  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angel Eyes ב-18/3/2007 09:20




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)