לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

אפסים, יהודים, דרוזים, שיזוף בערום ושם חדש לבלוג


 

אפסיות האדם
 

התקשרתי לחברת פלאפון על מנת לברר משהו בעניין החשבונית החודשית.
בחברת פלאפון קיימת מערכת לניתוב שיחות, על מנת לייעל את השירות.
 

עולה בי רק שאלה אחת לאחר הסיפור הזה...
האם יד זדונית דאגה לכך שכדי להגיע לנציג שירות צריך להקיש 0?
מה זה אומר על אלו שעובדים כנציגי שירות?

 


מדינת יהודה (הרצל לא קרא לזה מדינת היהודים?)


לפני מספר ימים כמה אנשים מהימין (לטענתם מאות) דנו בסוגיית ההתנתקות. לא תוכנית ההתנתקות של ישראל מרצועת עזה שהציע ראש הממשלה שרון, אלא זו של תושבי יש"ע ממדינת ישראל.
על פניו נראה שמדובר בהפגנת שרירים שנועדה לעשות רושם על הציבור וכמובן על שרון, על מנת אולי למנוע או לעקב את הצפוי מראש - פינוי רצועת עזה.
אבל אם אותם אנשים מאיימים בפילוג, שיבושם להם...
כזכור מדובר על אותם אנשים המדברים על כך ש"אחים לא מפקירים", מדברים על קירוב לבבות, כל עוד אין זה מתנגש בעמדות שלהם, אז הם מתחילים להיות קיצוניים, מדברים על חזון אחרית הימים שיתממש במידה ולא ייעשה כדבריהם.
כולנו יהודים בשבילם, זרע אברהם יצחק ויעקב, אלא אם אנחנו רפורמים, קונסרבטיבים ואז אנחנו פסולים מבחינתם, סליחה, פסולים לו, אבל אנחנו טועים וכדי לשכנע אותנו הם ימנעו מאיתנו להתחתן כפי שאנחנו רוצים, בהנחה שאנחנו רוצים חתונה עם רבנים שלא מבקשים בקשיש על מנת לחתן.
אם הם רוצים להישאר שם, שייהנו. באמת חבל לי על ילדיהם שיראו כיצד המון פלסטיני משולהב עולה עליהם, בלי המטריה שצה"ל מעניק להם, בלי חיילים תושבי ארץ ישראל השלמה שכן בגבולות הקו הירוק שבאים לשמור על חווילותיהם.
אמנם בין תושבי האזורים האלה גם רבים המחזיקים אזרחות אמריקנית, אבל אני בספק אם ארה"ב תשלח כוח סיוע על מנת שיילחם לצידם. לכל היותר אולי כוח סיוע שיעזור לחלץ אותם משם...


אולי גם אפשר לממש את תוכנית הזוועה של שר התחבורה המפוטר אביגדור ליברמן, ולשלול מהם אזרחות ישראלית, מפני שהם הקומץ המרגיז הזה שלא נאמן למדינת ישראל, אלא נאמן אך ורק לעצמו ולאנרכיה שהוא רוצה לחיות בה. אם הם כל כך רוצים לחיות בפלסטין, שיבקשו אזרחות פלסטינית, יצביעו בבחירות לרשות הפלסטינית ולא ינסו לקבוע עובדות לישראלים שרוצים לחיות בישראל בשלום.
ואם זה נשמע זוועתי, אז שיפסיקו לאיים בהתנתקות מאיתנו ויתחילו לקבל את העובדה שרוב הציבור רואה בהם קומץ משיחיים שרק מסכן את הרוב שרוצה לחיות בשקט.


זה הזכיר לי קטע משעשע של דדו מילמן, "אל תתנו להם רובים - שלוש מדינות לשלושה עמים"...
פשוט תורידו את קובץ הקול, תאזינו ותגלו כמה הקטע הסאטירי הזה שנעשה לפני זמן רב, הופך להיות אקטואלי מיום ליום.
אנחנו, הפלסטינאים וחובשי הכיפות בעלי המבטא האנגלו-סאקסי.


 

בעזרת ה' אלוקי ישראל נשאר כאן לנצח


ובאותו הקשר, אבל בכל זאת תחת כותרת אחרת, קצת משעשע לראות שכ-92%  אחוז מתושבי רצועת עזה, מספרים על האידיאולוגיה הנחושה שלהם (לעשות דווקא, זו האידיאולוגיה, לא?) שמדרבנת אותם להישאר ברצועה ומשום מה אני לא קונה את זה ש-92% מתושבי הרצועה היהודים לא יסכימו לקבל פיצוי בבוא יום הפינוי.


כלומר עבודת השם, יראת שמיים והכל, אבל אם מציעים לך כסף בעבור משהו שיקרה למרות הכל...
אני בספק אם הם באמת התכוונו למה שאמרו בסקר...

 


דרושים דרוזים לתוכנית מצליחה ברדיו (רצוי בנים של חברי כנסת מהליכוד)


פרוטקציה?
לא בצבא הגנה לישראל, בוודאי שלא בתחנת הרדיו שלו, גלי צה"ל (ושוב אחזור על השאלה הנושנה, מדוע צבא צריך שתי תחנות רדיו, אחת לדיבורים על פוליטיקה והשניה, גלגל"ץ לדיווחי תנועה?)...


ממש לא מדובר בפרוטקציה או קומבינה, פשוט חיפשו בנרות דרוזי לרדיו, כדי שצה"ל יוכל להציג את דרוזי השעשוע שלו בתחנת הרדיו, על מנת להוכיח שלא מדובר בתחנת רדיו אליטיסטית או חלילה גזענית.
נכון, עצם העובדה שמועמד נבחן (אם כי קשה לדבר על הכנסתו בדלת האחורית של תומר והבה, בנו של חבר הכנסת מגלי והבה מהליכוד כבחינה) על פי שיוכו העדתי ולא על פי כישוריו או על פי צרכיי הצבא (כפי שאוהבים לספר לחיילים לא "מקומבנים"), מעידה על גזענות ואפליה מגעילות בצבא, אבל בסופו של דבר, בצה"ל מצפים שהציבור ייסלח ויעלים עין מהתהליך המכוער ויסתכל על התוצאה הסופית - והיא דרוזי בגלי צה"ל.
אבל כאמור, אם כבר דרוזי ראשון בגלי צה"ל, כנראה יש סיבה טובה שבעשרות השנים שקיימת התחנה לא קיבלו לשורותיה דרוזי. אולי הם לא מוכשרים מספיק לרדיו (מדובר בטיעון מגוחך, ולו רק בשל תחנות הרדיו הפיראטיות הרבות הפועלות בכפרי הדרוזים, אבל קשה שלא להעלות אותו, אם לא התקבל עד היום דרוזי לתחנה שלכאורה פתוחה לכולם)?
אז מה עושים, בוחרים את בניהם של המוכשרים ביותר, חברי הכנסת...
רצוי אגב מהליכוד.


אבל למה להגיד פרוטקציה?

 

 

החרצופים חוזרים?


אם נכונה הידיעה על חזרת החרצופים, אותן עשרות בובות מעוותות של פוליטיקאים שאת קול כולם דובב טוביה צפיר (למעט קולות הנשים שדובבה שרית שרי כמדומני), הרי שמדובר באירוע משמח שסוף סוף יחזיר מעט צבע לטלוויזיה.
סאטירה פוליטית היא מצרך נדיר בעידן של תוכניות מציאות שהדבר האחרון שהן מזכירות זה את המציאות.

 

 

למעלה משליש מגברברי ישראל משתזפים בעירום?


כבר ממזמן, ממש מזמן, אני לוקח בעירבון מוגבל את אשר כתוב בעיתוני ארצנו, במיוחד בצהובונים ידיעות אחרונות (ע"ע YNET) ומעריב (ע"ע NRG) ועל אחת כמה וכמה מגזינים מפוקפקים היוצאים בחסותם, כמו מנטה מקבוצת ידיעות.
למה? ובכן יש דברים שחד וחלק מזכירים לי מדוע אני לא מקבל את הנתונים המוצגים בהם כרלוונטיים למציאות, כמו הסקר אשר לפיו 35% מהגברים בישראל משתזפים בעירום.
אולי חלה אי הבנה בקרב הנשאלים בסקר שחשבו שאולי בגד ים נחשב עירום...
אבל אין מצב ש-35% מאוכלוסיית הגברים בישראל נוהגת להשתזף בעירום. מעבר לעובדה ששנים מסבירים לנו ששיזוף הוא דבר לא בריא, דבר שלצערי לא ממש משפיע על אנשים להמנע מחשיפה ארוכה ומיותרת לשמש, לא נראה לי סביר שכל גבר שלישי בישראל מתערטל בפומבי (למעשה רק שני שלישים מהגברים שציינו שהם עוברים שיזוף עירום אמרו שהם עושים זאת בפרהסיה), במיוחד אם לוקחים בחשבון אוכלוסיות שמרניות של אנשים דתיים הקיימות למכביר בישראל וכמובן עוד אנשים שצנעת גופם חשובה להם, בלי קשר ליראת שמיים.


מעניין אגב שכעשירית מהמבקרים בים סבורים שהדבר החשוב ביותר לקחת לים הוא קונדום. לא מקדם הגנה מהקרינה הגבוהה, לא בגד ים, לא מטקות ולא גלשן, פשוט קונדום.
מעניין כמה מאותם 10% יודעים שחשיפת קונדום לשמש ולחום למשך זמן רב פוגעת ביעילות המוצר...
בחיי, על פי הוראות האחסנה של דורקס "אחסנה במקום קריר, יבש ואפל". תראו לי בילוי יבש, קריר ואפל בים...


ככה זה שעונים על סקרים אנונימיים ורוצים לצייר תמונה מעוותת.

 

 

שם חדש לבלוג?


אחרי שאני כבר לפני שנה וחצי הצעתי לעברת את המילה בלוג למילה "יורש", כלומר יומן רשת, החליטו באקדמיה ללשון עברית לדון בשם חדש למילה בלוג.
אז כמובן, לכו לכתבה במעריב וטטקבקו (תשלחו הודעה במנגנון הטוק בק אני מניח) את השם המנצח - יורש


 

ועד כאן עדכונינו לאמצע השבוע.
אין שום ייאוש בעולם

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 8/6/2004 15:13   בקטגוריות ערב רב  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-10/6/2004 13:58




467,183
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)