לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2004

על ישרא-בלוג מקרטע, סינג'ורים צבאיים ו"צדק חברתי"...


 

כמה תהיות באשר לאיחוד ישראבלוג ונענע


כבר כמה ימים מופיע בעמוד הראשי של ישראבלוג, סרגל חדש של נענע, בעקבות המיזוג בין ישראבלוג לנענע.
מיזוג זה, שהיריב (יריב חבוט), מתעקש לכנות כחסות של נענע (או ליתר דיוק חברת נטויז'ן המחזיקה בפורטל נענע) ולא רכישה של האתר, היה אמור לפתור בעיות באתר שהוגדר כמקרטע על הסרבר הישן.
כזכור, לפני המעבר לשרתי וואלה, האתר היה נסגר למספר שעות ביום, דבר שיצר לא אחת עוגמת נפש בקרב כותבים אשר העלו פוסטים לאתר וקיבלו הודעות שגיאה או סתם יצירת זמני טעינה ארוכים, איטיים ובלתי הגיוניים.


כאמור לאחר המעבר לשרתי נטויז'ן, האתר החל לעלות מהר יותר, אך יחד עם זאת, התגלו בעיות רבות, בתחומים של זיהוי המשתמש, טעינת תמונות ועוד שלל בעיות שעל רובן הצליח מקים האתר להתגבר.
אבל על אף שנכתב כי האתר עבר מקצה שיפורים ועוד יעבור שלל שיפורים ושדרוגים בקרוב, עדיין ישנה בעייתיות רבה באתר, האתר נופל לעיתים, האתר לא עולה אצל גולשים מחוץ לישראל ( אמאיה הצרפתייה היא דוגמא לכך) וכמובן מה שעיצבן בלוגרים רבים שהכריזו "שביתה" בתאריך ה-22 ביוני, לאות מחאה על הדחפותו של סרגל נענע הירקרק והמכוער...


כפי שכתבתי בכותרת, יש לי מספר תהיות שאנסה לנסחן במספר נקודות, על מנת שיהיה קל להבינן :




  • אמנם עדיין מדובר בתקופת הסתגלות, אבל מדוע עדיין האתר מזדחל לו מידי פעם או לחילופין נופל לדקות ארוכות, אם הוא נמצא על שרתים איכותיים יותר, של ספק האינטרנט הגדול בישראל (מי שרוצה לקבל תחושה במה מדובר, מוזמן לקרוא את הפיסקה הראשונה והאחרונה בפוסט הזה של מרגי)?

  • אם ישראבלוג הוא כעת בחסות נענע ואפילו סרגל נענע הוטמע באתר, מדוע בפורטל נענע לא מופיע קישור לאתר ישראבלוג, אפילו בסרגל עצמו. כיצד אם כן אמורה ה"חסות" להגדיל את החשיפה של ישראבלוג?

  • מהי מידת המעורבות של נטויז'ן בתכנים באתר, כלומר לפי התקנון הישן לכותב היה אסור לשים תכני פורנו או תכנים פוגעים וכעת, על פי תקנון מ-30 במאי 2004, חל על הגולש מספר רב של איסורים.

  • כמה זמן יצטרכו גולשי האתר לחכות לשיפורים המובטחים ולחזרה לתפקוד מלא של האתר, בטרם "יצביעו ברגליים" וינטשו את האתר?

  • שאלות אלו ואחרות מטרידות אותי ואני מניח עוד גולשים רבים באתר, הן מצפות לתשובה ואם זו תאחר להגיע, תגלה חברת נטויז'ן שהרכישה האחרונה והמבטיחה שעשתה, תתגלה כמאכזבת...

 

מעתה אמרו בצבא מֶסֵנְגֶ'ר ולא מֶסַנְגֶ'ר...


מתוך הכתבה הזו במעריב NRG, אני רוצה להתמקד רק בדבר אחד - תוכנת המסרים המידיים הפופולרית של מיקרוסופט -מסנג'ר, שתחל לפעול בקרוב ברשת המחשבים של צבא ההגנה לישראל - צה"לנט...
מעבר לעובדה שהשורש ס.נ.ג'.ר, שבדרך כלל הוא בעל משמעות שלילית (לדוגמא, "שוב סונג'רתי לתורנות מטבח" או "החייל הצעיר הזה הוא סנג'ר לא נורמלי"), יקבל פתאום משמעות חיובית, משך את עיני הכיתוב "מנסיונן של חברות אזרחיות, הוא מתאים כמו כפפה לארגונים הנגועים באבטלה סמויה".
צה"ל?
אבטלה סמויה?
על מה הם מדברים?


טוב, אני חייב לעשות הפסקה, הציניות הזו עוד תתנקם בי יום אחד, אבל באמת, זה מה שקורה בגוף המגייס לשורותיו גם (ובעיקר) אנשים שלא ממש מעוניינים להיות חלק ממנו ולא משלם להם כסף (אלא אם הם הוכיחו עצמם כלא עושים הרבה ואז הם זוכים בקידום)...

 


צדק יחסי הנקבע על פי המעמד


לאחר שראש ממשלתנו האהוב וגדולי אומה אחרים נמצאו זכאים (או יותר נכון הוחלט לא לשפוט אותם), בשל מעמדם הרם, אין פלא שהוחלט לא להרשיע חבורה של מספר נערים שניצלו מינית את בת כיתתם בת ה-16, מפני שהם בני טובים...
הרי מה שמכונה "מבחן בוזגלו", אשר לפיו האם אדם מתחתית הסולם החברתי, יזכה לאותו יחס לו היה זוכה לוּא היה עשיר או בעל השפעה המקורב למושכות השלטון, לא עובד כאן פעם אחר פעם.

 


וזהו להפעם.
סוף שבוע מרגש ומחדש.
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 18/6/2004 20:37   בקטגוריות אינטרנט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Siegfried ב-19/6/2004 23:47




467,181
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)