לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2003

סשה לא גר כאן יותר


ביום שבת הקרוב אחגוג חצי שנה ללא תספורת. למעשה, ב-17 בנובמבר 2002, עשיתי את תספורתי האחרונה. לא הסתפרתי מאז לא בגלל התקרית שקרתה לי, אלא כי החלטתח שלאחר יום הולדתי ה-21, אני לא מעוניין להסתפר למשך תקופה ארוכה. אני מניח שהחלטתי את זה, בעיקר כי בצבא הייתי חייב להסתפר ועכשיו שאני לא מוכרח, אני עושה דווקא. הרי זה לא שאני חושב שהשיער שלי יהיה יפה אם וכאשר הוא יהיה ארוך ובטח שעכשיו הוא לא נראה משהו.
אפילו קיבלתי תלונה משוטר צבאי על שיער ארוך פעם, למרות שבאמת השיער שלי לא היה ארוך באותו זמן.

בכל אופן, מזמן כבר לא ביקרתי במספרה בכלל ובזו שנהגתי להסתפר בה לפני הצבא בפרט.
במספרה הזו שמלפני הצבא, גם אח שלי נהג להסתפר ובאמת תמיד שהוא בא להסתפר שם הספר, סשה, שאל מה שלומי (או לפחות כך אח שלי טען).
בכל אופן, לפני כמה ימים הלכתי עם אח שלי ברחוב ליד המספרה, פגשנו את מנהל המספרה ואח שלי הצביע עלי ואמר "הוא לא רוצה להסתפר".
מנהל המספרה ואח שלי צחקו ואני כמובן הייתי מעט נבוך.

יום או יומיים אחר כך, אח שלי שאל אותי אם אני יודע איפה הספר.
אמרתי לו "במספרה, לא?"
אח שלי סיפר לי שהוא הלך להסתפר מספר ימים לפני, וסשה לא היה שם.
אישתו של סשה התגרשה ממנו ותבעה ממנו הרבה כסף וכדי לא לשלם הוא ברח לגרמניה (אם אני לא טועה), לאח שלו.

אז אין הרבה פואנטה לסיפור, כתבתי אותו בעיקר משום שרציתי לספר שהתקינו לנו סוף סוף דוד שמש חדש ואני יכול שוב להתקלח במים חמים וכי רציתי להראות את המשפט המתחכם שאמרתי לשוטר הצבאי שנתן לי את התלונה.
אז זהו לבינתיים.
אלעד







כן, תגובת מקבל הדוח (כן, זה אני) "אתם חיים בסרט"


 

הרשו לי לתמלל את מה שכתוב למעלה

תיאור העבירה והנסיבות

בהיותך חייל במדי צהל נעת בשיער ארוך, בניגוד לפקודות בנסיבות לא מסופר

תגובת מקבל הדוח

"אתם חיים בסרט, אורך השיער פחות מסנטימטר והפיאות תקינות, אף אחד לא העיר לי לפני זה"

 

כמובן שאמרתי עוד דברים, אבל בשביל זה היה צריך לתת לי עוד תלונה, אז כבר לא כתבו...

 

אם תהיתם, במשפט יצאתי זכאי...

נכתב על ידי ashmash , 15/5/2003 14:18  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-15/5/2003 15:44




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)