לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

שעת הסין


 

יום הבסטיליה (המקבילה הצרפתית ליום העצמאות) שמח לכולם.
כידוע כולנו חוגגים היום, הרי בדיוק היום, בשנת 1789, נפלה הבסטיליה, אירוע שהפך לסמל המהפכה הצרפתית.
אבל לא זו השמחה האמיתית היום...
כלל וכלל לא.
השמחה האמיתית היא שאני עוזב בעוד מספר שעות (נא להתאפק עם קריאות ה"הידד" עד שאני אלך) אל עבר הרפובליקה העממית של סין...


ובכן, בקרוב אנחת בהונג קונג.
טוב, לא כל כך בקרוב, כי הרי בכל זאת יש לי טיסה ארוכה לפני כן.


אז מה בעצם אני מחפש בסין?
הסיבה האמיתית היא שאיבדתי את הקיר הנפלא (אוי, כל כך כיף לערוך שיבושים בתרגום ובמקום לתרגם THE GREAT WALL ל"החומה הגדולה של סין" לשבש כל דבר אפשרי) כאשר הייתי על הירח...
באמת, כשהייתי קטן אמרו לי שאפשר לראות את החומה הגדולה של סין מהירח וכשבגרתי גיליתי שאין זה נכון.
למעשה, על פי גיליון ינואר 2003 של מגזין נשיונל ג'יאוגרפיק, החומה של סין היא למעשה חומות סיניות רבות, בשלושה קטעים מרכזיים, אשר נבנו בתקופות שונות על ידי שושלות שונות והמיתוסים המערביים והפטריוטיות הסינית הביאו ליצירת המיתוס הזה, ששמו יצא למרחקים.


בעצם הסיבה האמיתית היא ששמעתי שיש מסעדה סינית ממש טובה ולא יקרה בבייג'ין, אז החלטתי לטוס ולבדוק...


טוב, בעצם הסיבה האמיתית שאני טס לסין, היא כי שמעתי שהמשחקים האולימפים בפתח ושמעתי שהם מתקיימים בבייג'ינג (בייג'ין, פקין וכו') ...
למה אף אחד לא סיפר לי שהאולימפיאדה בבייג'ינג  היא ב-2008 והשנה הייתי צריך לטוס לאתונה?


בקיצור, לא באמת צריך סיבה, מעבר לרצון להגשים חלום ישן נושן (חוץ מזה, איסלנד, אני בדרך).
אז להתראות ואל תסבלו יותר מידי מחום יולי-אוגוסט-ספטמבר הישראלי...
אגב, אם אתם רואים פה קטעים תוצרת סין, תדעו שלייצר אותם הרבה יותר זול (אולי אני אפתח קו ייצור חדש של בלוגים בסין, במחיר עממי) ואם הם בעברית, אז יש מצב שאני משתמש במקלדת וירטואלית, אז הם יהיו קצרים (ולשם שינוי קריאים).
אלעד


אגב, הכותרת, לקוחה משמו של הבלוג הנפלא הזה שכבר מזמן רציתי להמליץ עליו.



היכן בעולם אלעד? (תודה לאמאיה)
נכתב על ידי ashmash , 14/7/2004 13:56   בקטגוריות פניה לקוראים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של life is beautiful ב-20/7/2004 05:49




467,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)