לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2003    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2003

תם השרב הגדול (כמעט)


זה לא סוד שהיום היה אחד הימים המטורפים בשנה מבחינת מזג האוויר.
44 מעלות צלזיוס נמדדו באשקלון וגם בשאר הארץ לא היה תענוג גדול להסתובב בחוץ.

כמו בשיר "יש לי ארץ טרופית יפה" של מתי כספי, מזג האוויר היום היה טרופי משהו, אמנם היה יבש עד מאוד, אבל מה שהזכיר לי את האקלים הטרופי היה הגשם שהחל לרדת ביום חמסין...
רבאק, אנחנו בישראל על סף חודש יוני ועדיין יש גשמים. זה טוב, אבל זה לא שיגרתי, וזה גם לא בדיוק מזג האוויר מתאים לגשם, כי ממש חם, גשם, כפי שאני מכיר אותו, אמור להיות בימים קרים...
בכלל, להסתובב בחוץ היום, היה כמו ללכת לאיבוד בתוך כבשן, חם, יבש, וממש מעיק...

בשל החום הנורא, קיבלתי משימה להשקות את הצמחים במרפסת של הסלון. אמנם ירד גשם, אבל הכמות לא הספיקה והיה צריך לעזור לטבע (כאילו אפשר לקרוא לזה שהאדם לקח צמחים מסביבת הגידול הטבעית שלהם ותקע אותם בתוך מעט אדמה בפלסטיק טבע).
תוך כדי ההשקיה, הבחנתי בגמל שלמה, צהוב ומגניב...
זו כזו חיה מדהימה!
אני כל כך אוהב חרקים. חרקים הם יצורים ממש עילאיים. מה שמאפיין אותם שיש להם 4 כנפיים (אפשר גם שתיים ואף ללא כנפיים), הגוף שלהם מחולק לשלושה חלקים עיקריים (ראש, בית  החזה [Thorax] ו-בטן [Abdomen]), יש להם גוף עטור בשריון, יש להם מחושים (אנטנות) והם משילים (מה שאומר שיש להם חיי של בוגרים וצעירים שלעיתים הצעירים נראים כמו מבוגרים ולעיתים אין כל זכר בין הפרט הצעיר לפרט הבוגר).
לגמל שלמה (praying mantis) יש מראה מנצח, הוא כל כך אצילי...
הצבע של החרק שאני ראיתי היה צהוב, גיליתי אותו ממש במקרה בתוך העדנית, רגע לפני ששפכתי לתוכה מים...
תוך מספר שניות, גמל השלמה כמעט נעלם לפתע, תוך כדי הסוואה מושלמת עם צמח שהספיק להתייבש ולהצהיב...
גמל שלמה הוא טורף, הוא ממתין לטרף שלו ללא תנועה ואז מזנק עליו במהירות ואוכל אותו...
לא, אין לכם מה לפחוד, הוא אוכל חרקים ולא בני אדם...
בכלל, החיה הכי מרושעת שהורגת הכי הרבה בני אדם בשנה היא "האדם" עצמו...

טוב, אז הייצור הקטן באמת הלהיב אותי. הדברים הקטנים הם לפעמים הדברים המרגשים ביותר...
אז להמחשה אני מצרף תמונה של גמל שלמה שמצאתי בגוגל. אם אתם רוצים עוד תמונות, אתם יכולים לחפש שם גם כן באמצעות אופציית חיפוש התמונות בערך "praying mantis".
בהצלחה לחובבי היצורים שישלטו בכדור הארץ הרבה לאחר שהאדם יכחיד את עצמו (חרקים)...
אלעד


נכתב על ידי ashmash , 29/5/2003 19:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)