לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

הבריכה (וכיצד פותרים סטיות מיניות בג'קוזי)


חזרתי לא מזמן מהבריכה, אחרי שלא הייתי בה די הרבה זמן.
בבריכה בשעות הצהריים, שוהים כל מיני טיפוסים מוזרים...

למשל, כל אותם חבר'ה זקנים, שכבר לפני שנים לא מעניין אותם כיצד הם נראים, כך שהם שמים על עצמם כל מיני משקפות שבחיים לא הייתם רואים על בן אנוש המחשיב את עצמו, כל מיני שנורקלים מוזרים והם שוחים ממש ממש לאט בכל מיני סגנונות שחייה ייחודיים שלא הכרתם...

גם בריאות לא מעניינת את כל אותם קשישים, או שהיא מעניינת אותם, פשוט אין הם יודעים כיצד לשמור עליה, למשל נכנסתי לג'קוזי ויחד איתי ישב עוד קשיש חביב (הציע לפנות את מקומו לטובתי, אך סרבתי בנימוס), אחרי עשר דקות יצאתי והוא עדיין היה שם...
זמן השהייה המומלץ לאנשים בריאים הג'קוזי הוא עשר דקות...

זה מזכיר לי שהייתי יותר קטן, היה יושב בג'קוזי אדם שמיצמץ ללא סיבה כל כמה שניות.
פעם אחת כאשר חבר שלי ישב מולו, הוא חשב שהוא קורץ לו והחזיר לו קריצה...
אני רק יכול לתאר לי את כמות הבנות שחשבו שאותו בחור שמן התחיל איתן...

בכל אופן, אחרי שאני וחבר שלי הענקנו לאותו בחור את השם "עיוות", בשל העוויתות הבלתי רצוניות בפניו (מעולם לא טענתי שאני אדם טוב, אני בהחלט אדם רע שצוחק על חולשות פיזיות של אנשים).
יום אחד, אחרי שנים שבכל פעם שפגשנו את אותו אדם בג'קוזי, שאגב ישב שם שעות ארוכות (יכלנו לצאת ולהכנס כמה פעמים במשך יותר משעה והוא עדיין ישב שם), צילצל הטלפון בביתי ומעברו השני של הקו היה חברי.
הוא אמר לי - אתה חייב לקרוא את ידיעות חיפה!
הלכתי וקניתי את העיתון.
פתחתי את העיתון בעמוד שהוא ציין וגיליתי במה מדובר.
לא אוסיף הרבה מילים, כי תוכלו לקרוא (ולצחוק) בעצמכם מהתמונה שצרפתי, אבל זה היה אחד הדברים המשעשעים ביותר שנתקלתי בהם בחיי!

יותר מאוחר, דיפדפתי בעיתון (מה, השקעתי שקל בעיתון ולא אקרא אותו?) ובאחד העמודים שכוחי האל של הפרסומות גיליתי מודעת פרסומת בה הופיע איש מוכר...
גם כאן, כל מילה שאוסיף מיותרת, פשוט הביטו בתמונה השניה...

אך, פרופסור נפטלי גביש, מי היה מאמין ואנחנו סתם קראנו לו עיוות...
עד היום לא ברור לי איך אפשר לפתור סטיות מיניות בעמצעות קריצות בלתי רצוניות ואני משוכנע שמדובר בנוכל עם בעיות בשרירי הפנים שסתם עושה כסף (אם הוא עושה) על גבם של פראיירים.

ונחזור לענייני הבריכה הטהורים - שחיה, זה דבר מעיק...
כלומר זה נחמד שיש ספורט שעושים אותו לא מתחממים ומזיעים וזה נחמד שאפשר להיות בשקט ולחשוב על כל מיני דברים (כן, שחיה זה ספורט מצויין בשביל אנשים שרוצים לחשוב או סתם לנקות את הראש), אבל לשחות בבריכה עם עוד אנשים יכול להיות סיוט.
כל אותן זקנות ששוחות כמו צב מים (לעיתים קרובות הן מתהפכות על הגב ואז הן כבר לא מזכירות צב מים).
בכלל, בריכה שלא מטופלת כמו שצריך (ואני שמח שזאת שאני מנוי בה מטופלת כהלכה), יכולה להיות דבר ממש מגעיל עם כל אותם דברים מוזרים ששוחים בה...
בכלל עכשיו, כאשר הקיץ הגיע וכל הילדים באים לבריכה ומשתינים בתוך המים...

זה מזכיר לי את המשפט הידוע של אותו חבר ממקודם (ג'קוזי), כאשר שיחקנו פינג פונג עם אנשים, הוא פתאום אמר "אני צריך להשתין" וקפץ למים...
התגובות של האנשים היו ממש משעשעות...

ולסיום אספר שלאחר שסיימתי לשחות כחצי קילומטר (אני יודע שזה מעט, לא היה לי כוח לשחות יותר מרבע שעה)ואחרי שהיית בג'קוזי הלכתי לסאונה - אך, הסאונה, איזה דבר מעולה.
פשוט נכנסים לחדר מחופה עץ בטמפרטורה של 110 מעלות ומזיעים למוות...
לא יודע מה איתכם, אני בעד.

אז תהנו מהכתבה על פרופסור נפטלי גביש ועל המודעה של אולטר טבע
אלעד






הכתבה




 





המודעה

נכתב על ידי ashmash , 11/6/2003 18:10  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לותה ב-13/12/2003 16:39




467,183
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)