לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

יום הולדת 91 (לסבתא)/ יום הולדת 19 לסיון


 
היום הוא יום הולדתה ה-91 (נולדה ב-12/6/12 - תאריך מגניב כמעט כמו יום הולדתי שלי, ה-18/11/81) של סבתי (אימו של אבי עליו השלום).
לשם הארוע החגיגי, לקחנו אותה לקניון, שם קנינו לה שמלה לחתונה של אחותי (בסוך החודש, זוכרים?) והתישבנו בבית קפה ואכלנו עוגות.

היו כמה דברים שפתאום נראו לי מוזרים. למשל העובדה שלעוגות שמוכרים בבית הקפה בקניון, קוראים עוגות תוצרת בית...
הרי מדובר בקניון, המקום הכי לא ביתי בעולם (למרות שאני מניח שיש כמה אנשים שהקניון הוא הבית השני שלהם).

את שהותנו בקניון ואת הזמן הארוך שלוקח לאישה בת 91 למדוד בגדים, ניצלנו אני ואח שלי לבקר במשרד נסיעות (אופיר טורס גרנד קניון - אל תכנסו לשם בחיים).
הרי ידוע לכם שאני מעוניין לנסוע מכאן, לפחות עד החתונה של אחותי, כדי להפטר מהחום ולראות קצת עולם (או ליתר דיוק אירופה) ולספוג אווירה תרבותית ויצרתית.
במשרד הנסיעות ישבו שלושה סוכנים, את הראשון אני זוכר מלפני כמה חודשים, עת רציתי לנסוע לסין, אז הוא היה כל כך לא נחמד, כך שעכשיו בכלל לא ניגשנו אליו...
השניה, אישה מבוגרת, הייתה עסוקה בטלפון, היא אמרה שהיא תתפנה אלינו לאחר מספר דקות, ישבנו, חיכינו ואז היא ביקשה שנעבור לסוכנת אחרת (ובזמן שישבנו אצל הסוכנת האחרת היא קמה והלכה החוצה לאכול, עלק אין לה זמן).
השלישית, איתה ישבנו, עיינה עבורנו בכמה פרוספקטים שהיו מונחים על השולחן, כאשר ביקשנו שתבדוק מחירי טיסות במחשב, ואז היא אמרה בשביל להריש על המחשב היא תגבה מאיתנו 10 דולר (כן, כחמישים שקלים) לאחד עבור דמי טיפול...
רבאק, אני מתקתק כאן בחינם, למה מה קרה?

אני כבר אמצע (או לא אמצע) טיסה לבד ובחינם...
בחיים, אבל בחיים אני לא אשלם לסוכן נסיעות שיעשה עבודה כזו.
במיוחד היום שאפשר להזמין כרטיסים מחברות התעופה ישירות ודרך חברות הרגע האחרון כמו הדקה התשעים...

בכלל, הרתיח אותי שנכנסנו לחנות שנמצאת בקניון (מקום שאנשים באים אליו כדי לקנות) וכל הסוכנים היו עסוקים בטלפון ועוד הסוכנת העיזה להגיד לנו שהם לא מכרו היום דבר ולכן היא מעדיפה לסגור עסקאות בטלפון...
פשוט ביזיון!

טוב, החזרנו את סבתא לבית האבות, שמחה ומרוצה.
היא סיפרה לכל הקשישים כמה אנחנו נחמדים (כן בטח, באים פעם בחודשיים)...
בדרך חזרה, שמתי לב שבאופן פרדוקסלי, המחלקה הסיעודית (האלה ב-DEAD END) נקראת מחלקת רמון (כחלק מהמגמה הכל כך פוליטקלי קורקט לא לקרוא לילד בשמו ולמחלקה סיעודית, מחלקה סיעודית).
מזכיר במקרה איזה אסטרונאוט שגם מת ולאחרונה יצא על מסעו האחרון (DOUBLE MEANING) ספר...

לסיכום, אני נוסע עוד מעט לסיון, כי יש לה יום הולדת 19 מחר (נולדת ב-13/6/84).
איזה כיף, קניתי לה בולים שהזמנתי במיוחד עם התמונה שלה, קניתי לה ברכה עוד בדרום אפריקה (כי באנגלית זה נשמע טוב יותר).
לצערי זה הכל...
אוף, אני כזה לא טוב בלהביא מתנות...
נו, מילא, העיקר הכוונה.

אז שיהיה במזל טוב לכל בני ובנות מזל תאומים.
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 12/6/2003 18:24  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עופר לנדא ב-15/6/2003 09:09




467,184
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)