לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

Big in Japan


 

טוב חברים (או סתם אנשים שהם לא חברים). זה סופי, מחר בשעה 11 (6 בבוקר שעון ישראל) אני מפליג לאוסאקה - יפן.

וכבר הספקתי למצוא שלושה חברים יפנים שמפליגים אותי באותה מעבורת, כך שיהיה שמח... כעת אני בשנגחאי ולמען האמת, אני מוכרח לציין שדי מגניב פה, אולי כי התגעגעתי לציוליזציה המערבית, אחרי יותר מחודש בסין. שנגחאי עיר גדולה, גדולה מאוד, יותר מ-15 מיליון תושבים מתגוררים פה.

הבוקר למשל, הלכתי למגדל הטלויזיה, והשקפתי על העיר מרום של כ-300 מטרים ועד האופק (הרחוק0 אפשר היה לראות בניינים, רובם גורדי שחקים. באופן יחסי לסין, הכל נראה פה מאורגן ושקט ופחות אנשים צועקים לי "הלו", כמו בשאר המקומות בסין.

זהו, ב-2 בספטמבר, בעזרת אללה הרחמן ורחום (מצטער, הייתי במסגד הכי גדול בסין, בסיאן, לפני מספר ימים, אמנם הוא נראה כמו מקדש, אבל ההשפעה האיסלאמית עדיין ניכרת), אגיע לאוסאקה ומשם, התכנון הוא בגדול להגיע לנארה (NARA), קיוטו (KYOTO), טוקיו, הירושימה (כולם נמצאים אגב בהונשו, האי הגדול ביפן) ואולי גם אצפין להוקאידו, האי השני בגודלו ביפן, אם אראה שיש לי מספיק זמן. אחרי יפן, בתכנון דרום קוריאה כאמור.

זהו להפעם. שנת לימודים שמחה ופוריה למי שמתחיל ושנה טובה (אין לי מושג מתי זה באמת יוצא בדיוק) לכל בית ישראל אלעד שנגחאי סין

נכתב על ידי ashmash , 30/8/2004 10:40   בקטגוריות From China in love  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איש-דשא ב-5/9/2004 14:02




467,173
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)