לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

Uninvited


שלשום היה יום הולדתה של סבתא שלי (91), אתמול של סיון (19) והיום של ארוסה של אחותי (31), אשר עוד שבועיים יהיה בעלה.
אז את סוף השבוע, לפחות עד הערב, אני מבלה בנעימים אצל סיון.

אתמול בערב באו אליה כמה חברים חברות, היה נחמד, על אף שרוב הזמן ישבתי בחדר שלה וקראתי את "המיתוס של סיזיפוס" של קאמי.
אני מוכרח לציין שאנשים מתנהגים לפעמים בצורה מוזרה, כאשר הם משכנעים את עצמם שהם צרכים לבלות.
למשל, לאכול פיצות, נקניקיות, המבורגרים וצ'יפס בשתיים בלילה...
טוב, באיזוו זכות אני מדבר? אני קם  בבוקר ואוכל ארוחת צהריים (למרות שבתור צמחוני, גם ככה אני לא אוכל אף פעם בשר, אז אין כל כך הרבה הבדל).

בכלל, כל הצביעות הזו של לבוא ליום הולדת של אנשים שאתה לא בהכרח מכיר או אוהב...
אבל טוב, לא אני זה שישנה את מנהגו של העולם.

בכל אופן, אחותי התקשרה אתמול, כאשר ראיתי את שמה על גבי הצג, חשבתי שהיא מעוניינת לומר מזל טוב לסיון.
ברגע שאמרתי הלו והתחילה השיחה, אחותי אמרה : "מחר יש לרון מסיבת יום הולדת וסיון ואתה לא מוזמנים".
המום ומופתע, השבתי "בדרך כלל נוהגים כדי להזמין אדם ולא כדי לומר לו שהוא לא מוזמן..."
מסתבר, שאמא שלי אמרה לי שסיון ואני מוזמנים לארוע קטן ומשפחתי שכלל לא היינו אמורים לבוא אליו...

על אף השורה האחרונה, אני חושב שאחותי הייתה צריכה להזמין אותנו, אם הנזק כבר נעשה...
אבל, השיקולים שלה, יישארו עימה...
היום התקשרתי אליה, כדי למסור לבעלה לעתי ד מזל טוב, חשבתי גם להגיד באותה הזדמנות "מזל טוב ואתם לא מוזמנים לבר מצווה שלי", או משהו בסגנון, אבל בסוף ויתרתי...
רק אמרתי להם לפתוח SKY NEWS, כי היום יום ההולדת לאליזבת השניה מלכת אנגליה, ויש חגיגות לכבוד היום הולדת.

כן, כדור הארץ 2003, באנגליה עדיין יש מלכה...
ולחשוב שלפני כמה חודשים הבריטים (בשיתוף האמריקאים כמובן) תקפו את סדאם חוסיין בטענה שהוא דיקטטור...
שהייתי בדרום אפריקה, יצא לי לדבר עם כמה בריטים, על עמדתם בדבר בית המלוכה. אלו שאני דיברתי איתם בכל אופן, לא ממש מאמינים בכך שיש אנשים עליונים יותר (לצורך העניין בעלי דם כחול), אבל כל עוד יש תיירים אמריקאים טיפשים שבאים לראות את הטקסים של המלכה ומכניסים הרבה כסף, אז מצידם שיעמוד קוף בראש הממלכה הבריטית...
חלקם מאוד השתעשעו מהציטוט של פרופסור מקסימליאן ארתורו מהסדרה גולשים בזמן (SLIDERS) - "השמש לעולם לא שוקעת על האימפריה הבריטית, כי אלוהים לא סומך על הבריטים בחושך".
 
וחוגג נוסף הוא צ'ה גווארה שחוגג 75 שנה להולדתו. בניגוד לחברו המהפכן פידל קסטרו שלא ידע מתי למות, צ'ה מת יפה וצעיר וכך היום הוא מתנוסס על חולצותיהם של אנשים כה רבים...

אז זהו לבינתיים, אני אלך לחבק ולנשק את סיון שישנה פה לידי...
אלעד
נכתב על ידי ashmash , 14/6/2003 16:28  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-15/6/2003 09:55




467,191
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)