לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

הפוך



שוד ושבר.
עולמי חרב עלי אתמול.

הלכנו בטקה ואני לרכוש מכנסיים באיזו מכירת חיסול בהיכל הקומוניסטי הגדול שנמצא בטרנבסקה מיטו.

מה לעשות, אני בחור צנום. וזה מכתיב בגדים במידות קטנות.
וכך, לא ממש מצאנו בגדים במידתי בערימות המיועדות לגברים והלכנו לעבר ערימות הבגדים לנשים.

לקחתי זוג או שניים של מכנסי קורדורוי למדידה...
ואז... !
כל הקונספציה שהייתה לי, התפוצצה לי בפנים.

מכנסי נשים, הם לא מה שחשבתי!

מסתבר (ואני מניח שזה המקום להגיד "בוקר טוב אליהו", כי אני ודאי גיליתי אתמול, בגיל 26 ומשהו, משהו שהוא נחלת הכלל) שמכנסי גברים ומכנסי שנים, הם לא אותו הדבר.
כמו איזומרים ציס וטראנס, שנראים דומים, אבל הם למעשה מין תמונת ראי האחד של האחר.

אם במכנסי הגברים אליהם התרגלתי במרוצת השנים, החור נמצא בצד שמאל של המכנס, בעוד הכפתור בצד ימין, הרי במכנסי הנשים, החור בצד ימין והכפתור בצד שמאל.
לכאורה מדובר בשינוי קטן, אבל אני רק יכול לדמיין לעצמי את השינוי הנורא בהרגלים היומיומיים, מהרגע בו מתלבשים בבוקר, דרך כל פעם שמבקרים בבית השימוש ועד הרגע בו לובשים את כותונת הלילה (ולא, אני לא לובש כותנות לילה. נראה לי שהדבר יצא מהאופנה בערך בימי יוסף וכותונת הפסים).

אתמול, כך נדמה לי, נחשפתי בפני אחד הסודות הידועים מהסוג שכשאתה נחשף אליהם, פתאום תפישתך את החיים משתנה.
כמו לגלות איזה אזור 51 או מתקן 1391.

ועכשיו אלך להרהר לי על משמעות החיים או משהו כזה.
Nazdar
נכתב על ידי ashmash , 12/4/2008 14:28   בקטגוריות מחיי היומיום  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Angel Eyes ב-5/7/2008 20:37




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)