לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

שאלון "האם אתה מדבר אל עצמך" - אני מנסה להדביק את הפער


טוב, עכשיו עוד כמה דקות אני אתפוס אוטובוס לרכבת ומשם הביתה (עד עכשיו, מאז שחזרתי לארץ הייתי אצל סיון), אז אני מנצל את מספר הדקות שעוד נותרו לענות על השאלון כדי להדביק את הפער הקטן שנוצר בזמן שהייתי בגרמניה.
 

את/ה מדבר/ת לעצמך?
בדרך כלל לא, אבל יצא לי כבר לשמוע את עצמי לא אחת, כאשר היה מישהו מטורף.
בכלל, אומרים שאנשים המדברים אל עצמם הם או גאונים או מטורפים...

האם זה קורה לך בטבעיות?
מסתבר שכן.

האם את/ה נהנה/ת לדבר עם עצמך?
לא, כי בדרך כלל זה לא דו-שיח, אלא רק מונולוג.

האם פעם תפסו אותך מדבר/ת לעצמך?

כן. כאשר הייתי בכיתה א' או ב' אם אינני טועה, אח שלי או אחותי הלכו אחרי לבית ספר ואמרו שאני דיברתי לעצמי.
למען האמת, אני לא ממש זוכר את זה, אבל הם צחקו עלי אח"כ די הרבה...

האם תפסת מישהו אחר מדבר לעצמו?
ילדים קטנים בדרך כלל נוטים לדבר אל עצמם.
חוץ מזה בהרבה סרטים כל מיני אנשים מדברים לעצמם, בדרך כלל בתחילת הסרט ומעבירים את עשרות שנותם עד לתחילת הסרט, כך שכשחושבים על זה, מחנכים אותנו לדבר אל עצמנו.

האם הוא הכחיש וטען שלא היו דברים מעולם?
מעולם לא הערתי על זה לאף אחד. בכל אופן, כאשר אמרו עלי שדיברתי, הכחשתי נמרצות, כי כל העניין היה הסיטואציה של "מי שמדבר אל עצמו הוא משוגע" והרי אח קטן לעולם לא ייצא פראייר לעומת אחיו הגדולים, הלא כן?!
נכתב על ידי ashmash , 30/6/2003 07:18  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)