לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2017    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: /. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מצבות, שרים וישבנים


 

נשבע לכם ששמעתי

 

השעה 16:48, הערוץ הוא 2 (אפיק 22 בממירים).

דוברת צה"ל, תא"ל מירי רגב מתייחסת לגיוס המילואים הנרחב: "אני חייבת לציין, המצבות מלאות"

 

לולא הייתה לי היכרות מוקדמת עם הסלנג הצבאי (הנה למשל ראשי תיבות) ולולא הייתה לי כבר התרשמות קודמת מיכולותיה המילוליות של דוברת צה"ל, יתכן והייתי מופתע.

כל שרצתה לומר, כפי שוודאי הבנתם, הוא שהם גייסו אנשי מילואים, הם באו, ויש מספיק חיילים.

מה שאפשר היה להבין מדבריה, שנעשתה הכשרה של חלקות קבר והמצבות כבר מוכנות ומזומנות לחללים שעדיין חיים.

צחקתי.

אבל אחרי כמה שניות, הבנתי שבסופו של דבר, זה די עצוב ולא מצחיק.

 

 

כל הכבוד לשר

 

שר החוץ הצרפתי, Philippe Douste-Blazy (אתם לא באמת מצפים שאני אדע איך לתעתק את זה לעברית, נכון? בטח מבטאים את זה פִי דוּ בְּלָה), נסע היום ברחוב אלנבי בחיפה, ומה לעשות, בדיוק תפסה אותו צפירה.

בערוץ 2, החליטו לעשות מהאירוע-לא-אירוע הזה "מטעמים" (אגב, גם בגרסה האנגלית של הארץ, בכותרת השנייה פה) והציגו את השר נכנס לחדר מדרגות (הוא ודאי חשב לו, אילו בתים מכוערים יש בשכונה הזו, יעשה להם רק טובה אם יפגע בהם טיל ויצטרכו לשפץ אותם).

עיקר הביקורת שלהם, מעבר לקוריוז, הייתה שהרכבים של פמליית השר, נותרו עומדים מספר דקות באמצע הרחוב ולא הוחנו בצד.

אין לי על כך כל ביקורת, גם אם מדובר בציר תנועה יחסית חשוב.

נכון, היה נחמד אם הם היו מחפשים חניה ועושים חניה מושלמת ברוורס, כזו שצריך להביא עבורה את הרך הילוד כדי שייראה שיש גם דברים טובים בעולם.

אך הואיל ועמדתי בדיוק בפני אותה דילמה לפני מספר ימים, אם להתחיל לחפש מקום חניה או פשוט להגיע במהירות למסתור, אני מבין אותם לגמרי.

בלאו הכי, יוצאים החוצה מן המסתור כעבור דקות ספורות ואם יהיה צורך שרכבי הצלה יעשו שימוש בכביש, עד שהם יגיעו, הרכב שהועמד כבר לא יהיה שם.

 

שר החוץ הצרפתי, אינו האח"מ הצרפתי הראשון שיוצא לי לחזות בו בחיפה.

זכור לי כי לפני מספר שנים, ביקר נשיא הרפובליקה הצרפתית ז'ק שיראק (או בקיצור הצרפתי Jacques René Chirac) בטכניון, ובדרכו חזרה עבר ברחוב שלי.

היה זה בתקופת התיכון שלי, ואפשר לומר שדי התרגשתי מגודל המעמד, שנשיא אחת המדינות החביבות עלי טורח לצאת מארמון האליזה ומגיע לחיפה. קצת התביישתי, כי הרחוב שלי הוא לא בדיוק השאנז אליזה, בלשון המעטה.

בדיעבד, אני מרגיש מעט מטופש מההתרגשות שבן אדם מסוים, יהיה תפקידו אשר יהיה, עובר ברחוב שלי ואני גם בטוח שממש לא איכפת לו עד כמה הרחוב שאני מתגורר בו מכוער. אחרי הכל, אם היה איכפת לו, לא היו כאלה רחובות בפרברי פריז ובערי השדה הצרפתיות בכלל.

 

חשבתי לי היום, בעקבות המראה של שר החוץ הצרפתי מחפש מקלט בחיפה והידיעה שזה יכול היה להיות הרחוב שלי, כי כבר היו דברים מעולם, מה הייתי אומר לשר החוץ הצרפתי היום, לו היה נאלץ לחסות תחת כנפי הבטון של הבניין שלי בשת הצפירה.

הרהרתי והרהרתי והגעתי למסקנה מה הייתי שואל אותי:

"Voulez-vous coucher avec moi ce soir"?

"האם תרצה לשכב איתי, הלילה"?

הוא אמנם קרדיולוג נאה בשנות החמישים לחייו, אבל אני לא באמת מעוניין לשכב איתו.

פשוט למרבה הצער, זה הדבר היחיד שאני יודע להגיד בצרפתית!

נו מילא, תמיד יכול להיות שהיינו פוצחים בשיחה בעברית.

 

 

תחרות הישבן החטוב של הצפון

 

אתמול ירדתי למטה שמונה או תשע פעמים.

היום ירדתי שש או שבע פעמים.

בעולם כידוע, יש מספר העליות והירידות כמעט זהה (נדמה לי שעליות יש טיפ טיפה יותר – עליה ראשונה, שנייה, שלישית וכדומה).

כך שלאחר שאני יורד שלוש קומות למקלט, אני נאלץ לעלות אותן בחזרה.

ולרדת.

ולעלות.

ולרדת.

ולעלות.

וחוזר חלילה.

 

אין ספק שהדבר טורם בהכרח לחיטוב ישבני.

אני מניח שזה מתקזז עם זה שאני מבלה פחות מחוץ לבית. אבל בכל זאת, יש לי חשד מסוים שאני מחטב יותר אזורים מסוימים, מאשר בדרך כלל.

 

לפיכך, החלטתי שאם אני כבר מטורטר על ידי צופרים כל כך הרבה פעמים, לפחות אארגן איזה משהו יצירתי.

וכך, עלה במוחי רעיון, בו אערוך תחרות קטנה, בין תושבי הצפון, בעיקר דרום הצפון, שכן אלו הצפוניים באמת, לא רצים השכם וערב למקלט, אלא הם פשוט שורצים בו.

אם כן, ביום שתסתיימנה נפילות הרקטות, אני מזמין את בני ובנות חיפה וישובי הסביבה, להתחרות עימי למי יש ישבן מעוצב יותר!

לצערי, לא מצאתי יותר מידי תמונות "לפני", אז אני מצרף תמונה מיוני 2003, ועוד תמונה שלי תוך כדי משחק טניס מלפני חודש או חודשיים.

מי שמעוניין להתחרות, מוזמן. התחרות מוגבלת לתושבי האזור, מסיבות מובנות כמובן.

 

מיד לאחר מכן, לזכר ימים טובים, החלטתי גם לצרף שלוש תמונות של חיפה, רק כדי להיזכר שפעם, לפני קצת יותר מעשרה ימים, אנשים נהגו להסתובב כאן ברחובות מבלי שפתאום תנחתנה עליהם רקטות.

אלו היו ימים...

ימים שקטים (יחסית) שלא היה צריך לרדת בהם למקלט עשר פעמים ביום.

 

 

 

הישבן שלי

אני, או לפחות חלקים ממני

 

 

אני משחק טניס

תודה רבה מקרב לב ללב שצילם את התמונה

 

 

רחובות חיפה עם אנשים

זיו

 

 

חתן, כלה וצלם במושבה הגרמנית

המושבה הגרמנית

 

 

חיפה ממרומי מגדל אשכול

חיפה

נכתב על ידי ashmash , 23/7/2006 20:21   בקטגוריות ערב רב, הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר, אקטואליה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אליסה ב-26/7/2006 19:27
 



תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר סיכום בפוסט אחד


 

היה הייתה פעם, לפני חודשים רבים בבלוג מספר 1499 בישראבלוג תחרות מעט מטופשת בשם תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר. הואיל ועד לשעת כתיבת פוסט זה, היו בשולי הבלוג קישורים רבים לתחרות שנגמרה לפני זמן רב, החלטתי לרכז את כל הקישורים הרלבנטים בפוסט אחד.

התחרות הוכרזה לראשונה בבדיחות הדעת ב-30/9/2004 :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=176862

 

 

כשבוע לאחר מכן נוסח בצורה די חאפרית תקנון לתחרות :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=182548

 

 

למעשה אפילו חיפשתי שופטים, כי לא ממש רציתי להיות האיש שמכריע בתחרות :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=225863

 

 

בתחרות השתתפו בסופו של דבר עשרים מועמדות ומועמדים.

המועמדת הראשונה שבינתיים הספיקה להתגייס לחיל הים הייתה הילה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=185910

 

 

המועמד השני והמבטיח שזכה במקום הראשון (מהסוף) היה עופר (עופרניקוס) לנדא :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=188312

 

 

המועמדת השלישית בתחרות הייתה דנה שבינתיים הפסיקה לכתוב בלוג :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=190856

 

 

המועמד הרביעי בתחרות, מי שישב בכלא הצבאי כי הוא אדם עם מצפון היה יואב :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=193211

 

 

המועמדת החמישית בתחרות הייתה פרג החביבה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=195031

 

 

המועמדת השישית בתחרות הייתה דניאל על בניין האמפייר סטייס :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=199731

 

 

המועמד השביעי בתחרות היה הדר, השישיסט החביב :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=207399

 

 

המועמדת השמינית השתמשה בשם הבדוי שני ומאוחר יותר חשפה את זהותה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=214116

 

 

המועמדת התשיעית (שזכתה לכבוד שמישהו יכנה עצמו מספר 9 בגללה) :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=218025

 

 

למה מועמדת תשע אתם שואלים?

התשובה כאן.

 

המועמדת העשירית שגם הפסיקה לכתוב מאז :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=223667

 

 

המועמדת האחד עשר שהתחילה כאלמונית ולבסוף חשפה עצמה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=227312

 

 

המועמדת השנים עשר מצרפת :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=229299

 

 

המועמדת השלושה עשר, הג'ינג'ית :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=231696

 

 

המועמדת הארבעה עשר מבלוג הרכילות "התפוח הסגול" :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=234206

 

 

המועמדת החמישה עשר, תולה החתלתולה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=235243

 

 

המועמד השישה עשר שביקש לכנות עצמו נועם :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=236528

 

 

המועמדת השבעה עשר אנדי מהבלוג קצת מטורפת :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=237302

 

 

המועמד השמונה עשר, גל הצעיר מראשון לציון :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=238752

 

 

המועמדת התשעה עשר סנופקינה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=239403

 

 

המועמדת העשרים, האחרונה והחביבה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=239666

 

 

נוסף על עשרים המועמדים והמועמדות הרשמיים, היו שתי מועמדות בקטגוריה משלהן, משום שהן כל כך מיוחדות - "טל נגד העולם" ו"קיפוד כזה" :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=239959

 

 

מי שלקחה את התחרות, בהפרש צמוד למקומות השני והשלישי, הייתה המועמדת האחד עשר - "מורגן הילדה האבודה"

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=247650

 

 

אולם הואיל ולמורגן היה כבר מנוי פרו (הפרס בתחרות היה מנוי פרו לחצי שנה), היא החליטה להעניק את הפרס כמתנת יום הולדת לאנדי, המתמודדת השבעה עשר וחברתה :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=252667

 

בימים שלאחר התחרות אגב, יצא נשיא המדינה משה קצב, כנגד תחרויות יופי רדודות ושטחיות :

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=1499&blogcode=254663

 

 

וזהו סיכום תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר לשנת 2003.

אם מישהו רוצה לארגן בעצמו תחרות כזו בעתיד, הוא מוזמן. זה היה נחמד.

אלעד

נכתב על ידי ashmash , 14/2/2004 00:22   בקטגוריות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-25/2/2006 21:12
 



משה קצב יוצא כנגד תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר


 

נשיא מדינת ישראל, מר משה קצב הביע בשיחה עם כתבים פרלמנטרים את סלידתו מתוכניות המציאות הפושטות במדינה כאש בשדה קוצים. "אני מאוד מוטרד שלוקחים ילדות, נערות, צעירות, ומוכרים להם אילוזיה שהן הולכות להיות כוכבות בינלאומיות בשירה ובדוגמנות, כשהמשפחה מוציאה הון כסף כדי לתת להם להופיע על במה... זה מזעזע", אמר קצב.

(רק אני שמתי להתיחסות בגוף שלישי זכר לנערות?!)

 

האם הוא יצא בכך גם כנגד תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר?

בכל מקרה, כ"נשיא ייצוגי", אשר אמור לשקף את הקונצנזוס בחברה הישראלית, דווקא הנשיא צריך להיות קשוב לרחשי הציבור ולדעת שהעם רוצה בידור זול ולא הסכמי שלום, שאפילו נשיא המדינה מתנער מהם...

 

ובאותו עניין על אותו נשיא, לאחרונה נעלב מיסטר פרזידנט מכך שהוצג באופן לא חיובי בתוכנית הטלויזיה "ארץ נהדרת". קרוביו של הנשיא מסרו שמציגים אותו בתוכנית כאדם טיפש, כאשר במציאות מדובר באדם חכם ואינטילגנט.

 

אין לי ספק שקצב בחור אינטיליגנט, הרי הוא הצליח לנצח את שמעון פרס בבחירות לנשיאות המדינה (לא שכל כך קשה לנצח את פרס, אבל בכל זאת זה היה כנגד הסיכויים). אבל להעלב מתוכנית סאטירה? אז מה הוא ציפה, שבתוכנית יציגו אותו כאדם מושלם אשר פיו מפיק מרגליות?

 

הרי כל המהות של הסאטירה הפוליטית היא להתלבש על נושא מסויים ולתקוף אותו מזויות שונות. זה מעניק חומר למחשבה לציבור.

 

ואגב, אין זו עבירה על החוק לחשוב שנשיא המדינה טיפש, לפחות בפעם האחרונה שבדקתי את חוק יסוד נשיא המדינה...

 

המושט כמשל

אני מביא קישור לכתבתו המצויינת (כרגיל) של יואל מרקוס בהארץ, על תרבות הסמוך ותרבות השקר שלצערנו פשעו במדינתנו הקטנה.

אלעד

 

משה קצב - "אני טיפש?"
נכתב על ידי ashmash , 29/11/2003 11:01   בקטגוריות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-2/12/2003 14:32
 



תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר - הסיום!


 

שלום רב


אם אתם קוראי ידיעות/וואלה או אתרים אחרים בהם עלה עניין הג'לטין במילקי, הרשו לי להפנות אתכם לקטע הרלבנטי כאן.


וכעת נעבור לתחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר...


ובכן, כזכור, הרעיון לתחרות עלה בראשי כאשר קראתי בכתבה כי באנגליה נערכת תחרות הגיימר הסקסי ביותר, אז חשבתי לתומי שזה עשוי להיות נחמד ומעניין אם תהיה תחרות כזו גם בישראבלוג :)
אז בספק הלצה, ספק ברצינות הכרזתי על התחרות ובאופן די מפתיע קיבלתי מהר מאוד מספר אי מיילים עם תמונות של אנשים שכותבים בלוגים שרצו להשתתף בתחרות ולאט לאט העניין בתחרות גבר...


היה מעניין, באמת, השתדלתי לקרוא כמה שיכולתי על כל מתמודד ומתמודדת ולרשום על כל אחד ואחת מספר שורות שיספרו מיהו הבלוגר, כמה מילים על הבלוג וכמה מילים על התמונה.
היה נחמד, באמת. אמנם בסוף התחרות הזו גזלה ממני יותר מידי זמן יקר וקצת נמאסה עלי, אבל הכרתי אנשים רבים (וסקסיים;) וזה העיקר.


כולם היו סקסיים וכולם הפגינו ספורטיביות מדהימה בעצם העובדה ששלחו לתחרות תמונה וחשפו את עצמם ועל כך מגיע לכולם, בשיא הכנות, כל הכבוד!
המאבק בפיסגה היה צמוד והוכרע על חודה של חצי נקודה שהפרידה בין המקום הראשון לשני וחצי נקודה נוספת בין המקום השני לשלישי.


אני רוצה גם להודות לאחד עשר השופטים והשופטות שדירגו את המועמדים והמועמדות שדרגו בצורה די דומה את המועמדים.
ברכות מיוחדות לשניים מהשופטים אשר מאז אתמול, הם זוג בישראל - איליה ובתיה. המון מזל טוב!


Here it is, the moment you've been waiting for...


הזוכה בתחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  היא:

ובכן, היא התמודדה תחת השם גברת סקלינגטון, אולם לאור הזכיה ולאור העובדה שהשבלוג שלה יצא לאחרונה מחסות הבלוג הפרטי לאוויר הבלוגוספירה החופשית, אפשר לגלות שהזוכה היא לא פחות מאשר "מורגן הילדה האבודה".
מתמודדת מספר 11...

 


כאשר נודע לי שהיא זכתה, הדבר הראשון שהיא אמרה היה "מה? אבל סתם שלחתי את התמונה בצחוק".
בכל מקרה, לאור העובדה שיש לה מנוי פרו, שלא עומד להגמר בקרוב, היא שאלה אם אפשר להעביר את הפרס לבלוגרית אחרת...


למען האמת, לא חזיתי לפני התחרות שמישהו מהמתמודדים ירצה לוותר על הפרס ...
בכל מקרה, טכנית, חצי השנה של מנוי הפרו, תתווסף לבלוג שלה, כך שמהבחינה הזו זו לא בעיה.
אולם אני רוצה להתייעץ עם הקוראים והקוראות, האם לאפשר לזוכה להעביר את הפרס לחברה אחרת עם פרו כמתנה?
נכון לעתה, אני נוטה להענות לבקשתה.


חמשת המועמדים המובילים


1. מתמודדת מספר 11 עם 80.45


2. מתמודדת מספר 12 עם 79.91


3. מתמודדת מספר 14 עם 79.18


4. מתמודדת מספר 19 עם 78.36


5. מתמודדת מספר 5 עם 76.54


ועל מנת להראות כמה המאבק היה צמוד, אני מצרף גרף המראה את הניקוד של כל המתמודדים והמתמודדות.

 


וכאן באה לסיומה תחרות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר.
אני מוכרח לציין שמדובר בתחרות ברוח טובה בה הוצגו תמונותיהם של כותבי בלוגים ששלחו את תמונותיהם מרצונם החופשי.
לא צינזרתי תמונות שנשלחו, למעט תמונה אחת שלטעמי הייתה בעייתית בכך שגבלה בפורנוגרפיה.
בתחרות אגב השתתפו גולשים מרחבי הארץ, בגילאים הנעים משנות העשרה המוקדמות עד שנות העשרים המאוחרות.
וזהו, תם, תם אך לא נשלם, מפני שקיבלתי בקשות רבות להמשיך את התחרות. לאחר מועד סגירת התחרות נשלחו אלי עוד מספר תמונות, כך שאני מניח שכנראה תהיה תחרות נוספת בסגנון, במועד מאוחר יותר.
מישהו מרים את הכפפה?
אלעד

 

נ.ב.

תוצאות בקטגוריה משלהן, של טל נגד העולם והקיפוד כזה, יפורסמו במועד מאוחר יותר.

נכתב על ידי ashmash , 23/11/2003 22:28   בקטגוריות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בובאי ב-8/1/2005 20:20
 



תחרות הבלוגר הסקסי/ת ביותר - פרסום התוצאות נדחה ביממה


 

מצטער.
כן, מצטער, זו המילה.


קיבלתי אי מייל מידיד של אחת השופטות בתחרות שעושה שבת בבסיסה, אי שם במרכז שהיא תשלח את התוצאות מחר. הואיל והיא כבר שלחה תוצאות והייתה איזו בעיה, והואיל ונכון לעתה יש 3-5 מועמדים פייבוריטים לזכיה בתחרות, החלטתי שכדאי לחכות עוד יום עם התחרות ולכן אני מודיע שפרסום התוצאות נדחה ביום.

 

אתם רשאים להשאיר הודעות אכזבה.
וכדי להנעים את זמנכם בטרם תפורסם רשימת חמשת הבלוגרים שהגיעו למקומות הראשונים והצגת גרף התוצאות (כן, האקסל החליט להשקיע) של כלל המועמדים, אני מביא כאן כמה תמונות סקסיות שנונות.
ושוב, סליחה על הדחיה במועד הפרסום :(
אלעד



בעברית - "אם אינך יכול להיות מוברג, תהיה מוכה על ידי פטיש"



כמה זמן יש לך את המברג הזה?!



בעברית - "אתה שואב, אתה נושב" :)

נכתב על ידי ashmash , 22/11/2003 20:25   בקטגוריות הבלוגר/ית הסקסי/ת ביותר  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של margi ב-23/11/2003 21:06
 




דפים:  
467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)