לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בסוף יהיה טוב כי בסוף כולם מתים


It doesn't make a damned bit of difference who wins the war to someone who's dead - Catch 22, Joseph Heller
כינוי:  ashmash

בן: 42

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

על שטראוס, מילקי ללא ג'לטין ומאבקים


 

מידי פעם פונים אלי אנשים (גם אנשים שאני מכיר ונפגש איתם וגם אנשים שאני לא מכיר באופן אישי, אבל פונים אלי באי מייל או דרך ה-ICQ) ושואלים מה חדש בקמפיין נגד שטראוס והג'לטין במוצרים שונים, דוגמת מילקי, דנונה מוקצף, דניאלה ואחרים.


אז לטובת מי שלא יודע, לאחרונה התפרסמה בידיעות אחרונות כתבה על כך שבקרוב חברת שטראוס צפויה להוציא מילקי ללא ג'לטין (מסתבר שהם סתם כתבו לי שאי אפשר בהתחלה - תשובה לשם מתן תשובה).
זה מראה שבהחלט, אם יש מטרה שרוצים להשיג, אסור להתפשר ולא צריך לקבל "לא" כתשובה.


אגב, לא רק אני (ובעקבותיי עוד רבים) יצאתי למאבק בחברת שטראוס, אלא גם רשת השופרסל יצאה למאבק בשטראוס, כך לפחות דווח היום במעריב.


ומילים אחרונות, דווקא לזכות שטראוס, אציין שלאחרונה, תחת המותג "קסם הסויה" מוכרת החברה מעדני סויה לא רעים בכלל, נטולי ג'לטין, נטולי חלב ובכלל נטולים מרכיבים מהחי, שטעמם בכלל לא רע.
אלעד

נכתב על ידי ashmash , 25/3/2004 16:05   בקטגוריות אופטימי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ashmash ב-21/10/2004 17:20
 



1/20


 

אני מנצל את העובדה שהמונה (בצד שמאל למטה) מורה שהכניסה החמישים אלף, 1/20 מתוך מליון לבלוג הזה היא כבר לא עתיד רחוק.


הבלוג כאמור נסגר לפני כשבועיים ואין בכוונתי לשוב ולכתוב בו.
מי שהיה מעוניין, גילה כנראה כיצד ניתן להמשיך ולקרוא דברים שאני כותב ומי שלא מוזמן לשלוח אליי אי-מייל ואני אגלה לו...


ואם כבר נכנסתי לכתוב כאן בענייני מונה, הרי שמאז שהבלוג נסגר, היו כאן כאלף וחמש מאות כניסות, בשבועיים בהם כלל לא נכתב פה דבר.


אני מניח שחלק מהכניסות נובע מחיפושים שונים (ובעיקר משונים) במנוע החיפוש גוגל או מקישורים שונים ברחבי הרשת לבלוג הזה (כתבה אצל הלמו, כתבה ב-YNET ובטח בעוד מספר מקומות שאני אפילו לא יודע עליהם).


זה די מוזר, מפני שזה הוכיח לי נקודה קטנה שהבנתי כבר מזמן, אנשים (ואני מניח שבכלל זה אני לא שונה בהרבה מההמון) מעדיפים לחזור לאתרים שהם מכירים מאשר לחפש ולגלות אתרים חדשים.


גם כאשר הפסקתי לעדכן את התוכן בבלוג הזה, עשרות אנשים גלשו לבלוג מידי יום, כאשר במקום אחר אשר נהגתי לעדכן בקביעות בטקסט באותו סגנון ובאותה רמה, נכנסו לקרוא פחות אנשים.
לא, אין זה מפריע לי במיוחד, כבר לפני מאות שנים אייזיק ניוטון דיבר על כוח האינרציה המניע את העולם בחוק הראשון שניסח על שמו, אבל כאמור את הנקודה שרציתי להוכיח לעצמי הוכחתי מעל כל צל של ספק, הרבה חומר נפלא מסתתר אי שם, במקומות אפלים ברשת שאולי אפילו מנועי החיפוש עתירי המשאבים לא מגיעים אליהם.

 

אז המלצתי שלי, לכל מי שנכנס לכאן, בטעות או במכוון, חפשו וגלו אתרים נוספים, תקראו בלוגים אחרים. נכון, בשולי הבלוג הזה יש ארכיון, אשר אוגר בתוכו חומר שכתבתי במשך שנה וחצי ואני באופן אישי אוהב את רובו ובטוח שאחזור ואקרא אותו ביום מן הימים ואני סמוך ובטוח שגם אחרים יכולים להפיק ממנו תועלת או הנאה, אבל המהות של הבלוגים (או כך לפחות אומרים) היא העדכון השוטף ואת זה לא תמצאו כאן.


בברכת אביב שמח ופורח,
אלעד

 

אגב, תודה לכל המגיבים והמגיבות בפוסט הקודם.

נכתב על ידי ashmash , 9/3/2004 09:49   בקטגוריות הרהורים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גלית ב-30/3/2004 17:18
 





467,164
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לashmash אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ashmash ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)