לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומנו של אלכוהוליסט טיפוסי


אם הים היה בירה, הייתי דולפין יפה. עם הים היה וודקה, הייתי נושאת מטוסים.

כינוי: 

בן: 36

ICQ: 340348289 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009

האם אני מניאק או צדיק?


הנה שיחה ביני לבין איזו אחת:

 

היא: "תגיד, אם האקס שלי מתקשר אליי בשישי בלילה ואומר לי שהוא עדיין אוהב אותי, כדאי להתייחס לזה?"

אני: "עזבי הוא סתם שיקור וחרמן"

היא: "אבל הוא לא נשמע שיכור..."

אני: "מה שתגידי, בכל מקרה, הוא פשוט לא מצא זיון להערב, אז הוא פנה לתוכנית מגירה"

היא: "לא נכון, למה שיעשה כזה דבר, הרי נפרדנו"

אני: "שכבתם בעבר?"

היא: "כן"

אני: "אז הנה לך, אם נתת לו פעם אחת יש סיכוי שתתנו לו שוב, כי את מכירה אותו ויש לכם עבר, הוא לא סתם איזה אחד"

היא: "אבל אנחנו לא ביחד"

אני: "אוי נו למה חייבים להיות חברים כדי לשכב? הוא בודד וחרמן, נזכר באקסית ויודע שיש לו סיכוי איתך.."

היא: "אתה הראשון שאומר לי ככה, כל הידידים שלי אומרים לי אחרת.."

אני: "הידידים שלך אוהבים אותך ופוחדים לומר לך דברים פוגעים כאלה... לי לעומת זאת, לא אכפת ממך ולא מהחברים שלך, ובגלל זה על הזין שלי אם האמת המרה מעליבה אותך או לא..."

 

פתאום מישהיא עוברת ואומרת: "תקשיבי, שמעתי אותכם, והוא צודק"

 

הבחורה הייתה בשוק..

הסתובבה והלכה.

 

 

נכתב על ידי , 12/11/2009 19:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,946
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוסי אנונימי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוסי אנונימי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)