לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

שושה =]


..In my heart There will always be a place For you for all my life..

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 349694405 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עיצוב חדש + 2 שאלונים =]]


מממ משעמם לי טילייםםם!!!

מאיה ועידן עובדים, מישל סוגר בבסיס...ואני תקועה פה עם השיעמום!

אז עיצבתי מחדש את הבלוג לקראת החורף ועניתי על 2 שאלונים » שבועי וסתם אחד שמצאתי..

 

 

שאלון שבועי:

 

הדבר האחרון שעשית: קראתי את השאלה D=

המילה האחרונה ששמעת: "flor..."
השיר האחרון ששמעת: Flo-Rida - Low

הרגש האחרון שהרגשת: עצב..יענו אני בבאסה..היום 3 חודשים לי ולשמן והוא סוגר בבסיס..

הריח האחרון שהרחת: חמאת בוטנים שאכלתי P=

הנוף האחרון שראית: את הרחוב שלי
הפרצוף האחרון שלך: =|
הקול האחרון ששמעת: הקול של T-pain

האדם האחרון שדיברת איתו: טל אחותי התאומה
האדם האחרון שהתקשרת אליו: למישל השמן שליי =]
האדם האחרון שהתקשר אליך: מאיה אחותי הדובע =)

האתר האחרון שביקרת בו: השואו מי שלי [http://www.showme.co.il/shusha_s]

 

 

סתם שאלון טיפשי כזה שמצאתי..

 

הערה: אם הגעת ליותר מ-22 איקסים הינך מוכתרת כטיפשה..

[  ] מסטיק נפל מהפה שלך כשדיברת.

[X] מסטיק נפל מהפה שלך כשלא דיברת. [שחכתי להוציא את המסטיק לפני שעליתי לאופנוע ים =/]

[  ] רצת לתוך דלת זכוכית.

[  ] קפצת מתוך כלי תחבורה נוסע.

[X] חשבת על משו מצחיק והתחלת לצחוק ואנשים תקעו בך מבטים מוזרים.

[  ] רצת לתוך עץ / שיח.

[X] ידעת שזה אפשרי ללקק את המרפק שלך.

[X] ניסית ללקק את המרפק שלך. [והצלחתייי חחח]

[X] לא ידעת ש'אני פורים' ו'השפן הקטן' בעלי אותה מנגינה. [אז בגלל זה אני תמיד מתבלבלתתת]

[X] ניסית לשיר אותם. [חחחחחחחחח]

[  ] נפתחו לך השרוכים בנעליים ונפלת.

[  ] נחנקת מהיריקה של עצמך.

[  ] ראית את מטריקס ואת עדיין לא מבינה את זה.

[X] לא ראית את מטריקס.

[  ] הקלדת רק עם שתי אצבעות.

[X] תפסת בטעות מישהו על חם. [בדרך הביתה..בסוף הרחוב שלי באוטו חחחח D=] 

[  ] ניסית לשתות מתוך קש וזה הלך לאף / עיניים של מישהו אחר.

[  ] תפסת את עצמך מזילה ריר.

[X] נרדמת בשיעור. [היסטוריה..זה מוצדק, לא?]

[  ] מישהו אמר פלוץ והתחלת לצחוק.

[X] לפעמים פתאום הפסקת לחשוב. [חחחח זה אומר שאני טיפשה? =/] 

[X] התחלת לספר סיפור ואז פתאום שכחת מה באת לספר. [חחחח כןן זה כזה מצחיקקק חחח]

[  ] רוב האנשים מנדנדים בראשם והולכים ממך. [וואט?! =| ] 

[  ] הרבה פעמים אמרו לך להשתמש בקול הפנימי שלך.

[  ] את משתמשת באצבעות שלך לחישובים מתמטיים פשוטים.

[  ] אכלת חרק.

[  ] את עושה את השאלון הזה כשיש לך משהו הרבה יותר חשוב לעשות.

[  ] שמת בגד כלשהו שלך הפוך ופשוט לא הבנת את זה עד שהורדת את הבגד. [אתמול חחחח הפיג'מה]

[  ] חיכית מלא זמן בשביל משו ובסוף הבנת שזה הכל היה בראש שלך.

[  ] העברת הודעת שרשרת כי פחדת שמה שרשום שם יקרה לך. [לא מאמינה בחרא הזה...שונאת את זה!]

[  ] שברת הרבה דברים.

[  ] חברים שלך יודעים לא להשתמש במילים ארוכות לידך.

[  ] את מטלטלת את הראש שלך כשאת מבולבלת.

[X] נפלת אי פעם מהכיסא שלך.

[  ] כששכבת במיטה שלך ניסית למצוא טקסטורות בתקרה. [התקרה לבנה וחלקה =/ מה אני יכולה למצוא שם?!]

[X] המילה "אממ.." היא בשימוש רב אצלך. [כן..כשאני חושבת =| חחחח]

 

 

13 איקסים =]] אז אני לא טיפשה אחרי הכלל חחחח

 

 

תגיבו על העיצובבב!!! איך הוא?!?!?!?

הייתי פהההה

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 17:36  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moonlight ב-28/8/2010 15:17
 





8,450
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשושה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שושה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)