לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Hope is the thing with Feathers


A Peaceful Warrior

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

הופ הופ טרללה


גדלתי בשנה!!!

 

 

 

אז כן, אני מהטיפוסים המוזרים האלה שכל השנה מחכים ליום הולדתם. חודש לפני התאריך אני מתחילה לרמוז, להשחיל לתוך השיחה את העובדה שיש לי יום הולדת עוד כך וכך זמן, שבועיים לפני התאריך הרמזים מתעבים והשיא הוא בשליחת אימייל תזכורת לכל האנשים שאני מכירה   J

 

 

 

אני רגילה שצוחקים עליי/איתי בגלל זה, אבל אני לא לוקחת סיכון שמישהו ישכח.. אני כל כך שמחה ומאושרת שעברתי עוד שנה, שלמרות כל התלאות, אני עדיין כאן, חיה, בועטת ומאושרת.

 

 

 

אני מאחלת לעצמי שהשנה אני אחזור ללכת, שמצבי הבריאותי ישתפר כל הזמן,  ושנהיה מאושרים.

 

 

 

לפני שבוע הייתי במסיבת יום הולדת, עם מפעילה נומרולוגית/גרפולוגית/קוראת בקלפים. היא אמרה לי שזו תהיה שנה טובה עבורי, אז מי אני שאתווכח?

 

 

 

אמנם היא יעצה לי להוסיף לשמי את השם אמה, אבל מזה בחרתי להתעלם באלגנטיות (למרות שמדי פעם אני חושבת – למה לא בעצם? להזיק זה לא יזיק ותמיד אהבתי את השם אמה).

 

 

 

שתהיה לכולנו שנה מדהימה, שנת בריאות והגשמת משאלות...

 

 

 


תמונה אחת שווה אלף מילים (נלקחה לפני כשבועיים)

 

נכתב על ידי , 6/10/2005 08:56  
64 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר החורש ב-28/10/2005 17:00



כינוי: 

בת: 47




128,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר החורש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר החורש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)