לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Hope is the thing with Feathers


A Peaceful Warrior

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2005

דואט פרידה


למרות ההתרגשות

בשעת פרידה

תדע,

על מה שנתת אני מודה.

 

בגלל גלגליך,

התיאום של צבעיך

מפני שכבר דבק בי

דבר ממך.

 

על אף התלות שפיתחתי

למרות כרית-התחת לה נזקקתי,

הייתה זו אהבת אמת, כי

בלעדיך לא יכולתי.

 

ניסיתי להיאחז בך

אך אני מודה

שלמן ההתחלה

חלמתי בהקיץ על נטישתי אותך.

לא לי, לא לי, שלווה נועדת.

מעולמך, כסא שלי, אני נפרדת.

סלח לי.

היה שמח בשבילי.

 

עד מה בך התביישתי

וכמה שעליך סמכתי

וכל מה שהיית טורח

בחיי היית אורח.

 

נפרדת ממך והולכת,

לך אינני שייכת.

את רגליי לא תישא עוד לעולם

בתקווה שבמהרה תמצא בית חם.

 

רק בזכותך הגעתי ממקום למקום

אך הרסת את ביתי עד תום.

עם הסימנים השחורים שהותרת על הקירות

והסדקים שיצרת בדלתות.

 

ועדיין, יחדיו נהננו לדרוס אנשים

זה לצד זו נלחמנו בדרכים.

עכשיו הגיע הזמן לומר שלום

בשאיפה שזה יהיה לעולמים.

 

זו רק פרידה, אחת מאלף

זו לא חידה, אני עדה

חיי האלה

סלח לי.

 

נפרדת ממך והולכת,

לך אינני שייכת.

את רגליי לא תישא עוד לעולם

בתקווה שבמהרה תמצא בית חם.

 

הזמן ימציא לי שלווה.

 

 

נכתב על ידי , 19/12/2005 13:56  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר החורש ב-22/12/2005 09:45



כינוי: 

בת: 47




128,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר החורש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר החורש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)