לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

Hope is the thing with Feathers


A Peaceful Warrior

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

לתת ללב לנוח מהלחצים


לא הודעתי שאנחנו נוסעים, כי "זה רק שלושה ימים ומי ישים לב...", אבל מתברר ששמים לב. אז - הכל בסדר, ותודה למי שהתעניין ודאג.

 

פשוט לקחנו פסק זמן וניצלנו את יום העצמאות כדי לברוח מכאן לכמה ימים, עם כלבתנו האהובה, סוניה, לפסגת מתת.

 

אודה ואתוודה שאיני אוהבת את יום העצמאות - מסחרי לי מדי, המוני לי מדי ומסריח לי מדי מכל המנגלים. מה גם שסוניה ממש ממש פוחדת מזיקוקים וקפצונים. אז ברחנו קצת..

 

ישנו הרבה, ראינו קצת טלוויזיה (אני לא חיה טוב עם עצמי אם אני נותנת ליום העצמאות לעבור בלי לראות "הלהקה" והשנה הוספתי כבונוס גם את "עזית הכלבה הצנחנית"), אכלנו, קראנו ("העולם הוא שטוח") והיה מעולה! (כמובן שהיה קצר מדי..)

 

היום חזרנו.

 


 

הכי התגעגעתי ל..... תנו לי לחשוב על זה ואחזור אליכם.

 

הכי לא התגעגעתי ל... פקקים.

 

הכי אתגעגע לאוויר הצח וליקיצה הטבעית.

 


 

המצפון שלי לא יתן לי מנוח אם לא אכתוב על פרשיית האונס בבסיס הצבאי, אבל אני מרגישה שכל מה שאגיד - כבר נאמר, ובמילא לא יצליח להעביר את מה שאני מרגישה, אז קבלו שתי המלצות - אביבה משמרי ורינת ברקוביץ'.

 

תוספת עריכה: תודה לרינת, שנתנה לי את הלינק הזה. חנן כהן מרכז את כל ההתייחסויות לפרשה.

 

נכתב על ידי , 4/5/2006 20:43  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כרמל ב-8/5/2006 00:16



כינוי: 

בת: 47




128,972
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר החורש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר החורש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)