לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

חיים בהתכתבות (פרק ו' / חלק שני) - סוף אופציונאלי שני ואחרון


 

[ פרק א' ]   [ פרק ב' ]   [ פרק ג' ]   [ פרק ד' ]   [ פרק ה' ]

 

 

22.3.2002 [email protected]   19:03    Fraud

 

האמת, שאין לי מושג איך להתחיל את המייל הזה וגם אין לי מושג למה אני כותבת אותו בכלל. האמנתי לך, סמכתי עליך, התעמתי עם נועם בגללך והטחתי בו האשמות נוראיות. כמעט ונפרדנו, למען השם, אני והוא, והכל בגלל מה?! בגלל טירוף או פיקסציה של אישה מסכנה שנותרה מיותמת והחליטה לנקום באחרים ולהפוך אותם לאומללים כמוה??

 

אז רק תדעי לך שאני יודעת הכל. שאת לא זרקת את נועם בגלל שתפסת אותו בוגד בך, אלא הוא זה שעזב אותך. והוא עשה את זה לא בגללי, או לפחות אני לא הייתי הסיבה העיקרית, אלא זה קרה בגלל שאמללת אותו שלב אחר שלב, שנה אחרי שנה. הוא כבר סיפר לי את כל הסיפורים. ואני גם יודעת שלא היתה שום בגידה בי מהצד, לא היתה אישה אחרת, הכל המצאה של הדמיון החולני שלך. איך לא התביישת לכתוב לי את זה??

 

ותדעי לך ששום דבר לא מצדיק את מה שעשית. גם אם נועם בגד בך ובסוף החליט לזנוח אותך לאנחות, הוא לא עשה את זה מרוע לב, מקסימום מאגואיסטיות, אבל המעשה שלך נבע מרוע טהור. לפגוע בבעלך לשעבר, בלי שזה יביא לך תועלת כלשהי... אני מנסה להבין כמה מרירות צריכה להיות בבן אדם כדי שיפעל בדרך כזו נבזית, ואני לא מצליחה.

 

בקיצור, אני גמרתי עם להאמין לאנשים אחרים באינטרנט. נו מור מיס נאיביות. והכל "בזכותך". וממך אני לא רוצה לשמוע יותר כלום. הבנת? כלום. שיהיו לך חיים טובים יותר, ככה שלא תהיי עסוקה בלהרוס חיים של אחרים, נפש עלובה שכמוך. ביי.

 


 

22.3.2002 [email protected]   22:20    Re: Fraud

 

אין לי מושג על מה את מדברת. כל מילה שאמרתי לך פה היתה נכונה. ואני לא מבינה איך את חושבת שרקמתי פה איזו מזימה אחרי שהמפגש הראשוני בינינו היה מקרי בכלל.

 

אני מבינה שנועם הסית אותך נגדי, ואני מניחה שקל לך יותר להאמין לו ולא לי, חבל. אני לא מתכוונת לנסות ולהוכיח לך כלום, את שלי עשיתי. את רשאית לבחור את האמת שנוחה לך, רק אל תפילי את התיק עלי.

 

ביי, אלינור.

 


 

23.3.2002 [email protected]   08:31    Fraud

 

הניסיון הפתטי שלך לגלגל את האשמה בחזרה אל נועם לא שווה התייחסות, אבל רק כדי להבהיר לך שאני יודעת הכל, אני אספר לך עוד כמה דברים שגיליתי והעדפתי לא להגיד אותם קודם כדי לא להלבין את הפנים שלך יותר ממה שצריך. אבל את ביקשת את זה, אז הנה, בבקשה.

 

קודם כל, רק כדי להבהיר את הנקודה, תיקחי כמובן מאליו שלא הייתי פונה אליך בהאשמה כל כך קשה בלי שהייתי בטוחה שאני יודעת את האמת. את הלקח שלי, שלא להאמין לאחרים, כבר למדתי. ממך. אני לא הייתי מסתמכת על הדברים של נועם לבד, בלי לבדוק איפה באמת נמצאת האמת.

 

ועכשיו לעיקר. בסוף השבוע האחרון רותם ועומר היו אצלנו. את יודעת כמה עומר אוהב לשחק במחשב, אז תמיד איך שהוא בא אני נכנסת איתו לחדר שבו נמצא המחשב, מחברת את המחשב לאינטרנט ונותנת לו לשחק באתרים שיש בהם משחקים אינטראקטיביים, בזמן שנועם ואני משחקים בסלון עם רותם. והנה שלשום במקרה נכנסתי לראות מה שלום עומר ולהביא לו משהו לאכול. באותם ימים נועם ואני כמעט לא דברנו בגללך, וממש היינו על סף פירוד, אבל מול הילדים שמרנו על מראית עין של עסקים כרגיל. בכל מקרה, אני נכנסת ורואה אותו בוהה במייל שלי, שנפתח אוטומטית ברגע שמעלים את המחשב. בהתחלה לא ייחסתי לזה שום חשיבות, ילדים הרי אוהבים לחטט, אבל בכל זאת משהו הציק לי, אז החלטתי לחקור אותו קצת. ומה את חושבת שגיליתי אחרי סדרת שאלות לא מאומצת? שמישהי מאוד מסוימת ששתינו מכירות הנחתה את עומר, כמה שבועות לפני כן, לברר באיזה מייל אני משתמשת ולמסור לה את הכתובת.

 

אז אני שואלת אותך, אם הפגישה בינינו היתה מקרית, איך זה ייתכן ש"במקרה" גילית את הדוא"ל שלי במרמה כמה ימים קודם לכן? ואם שיקרת לי בעניין הזה, למה אני אמורה לחשוב שדיברת אמת ביחס לשאר הדברים?! איך קראת לזה את בעצמך? מזימה? זה בדיוק מה שזה היה. מזימה שטנית של אישה שלא מתביישת לנצל את הילדים שלה כדי לפגוע באבא שלהם.

 

אני מבקשת ממך, אל תעני לי. אל תבזי את עצמך יותר.

שלום ולא להתראות. 

 


 

24.2.2003 [email protected]   01:12    Hi

 

היי, נעמי.

 

אני חייבת לכתוב לך משהו, אבל את לא חייבת לענות לי בכלל. אני יודעת שאנחנו כמעט לא מכירות, והיו לי כבר שיחות במיילים עם אנשים, שהתארכו על פני כמה חודשים, ואפילו אז לא העזתי לספר להם סודות שאני שומרת בפנים. אבל איתך, במעט השיחות שהיו לנו כאן, הרגשתי משהו אצלך, מין תחושת הזדהות כזאת, אז הנה אני הולכת להתפשט בפנייך בלי הכנות מוקדמות. את לא צריכה להגיב, אני אשפוך את הלב בפניך ויהיה לי יותר קל, ואת, את תקראי או שלא, איך שיתחשק לך, ולא תהיי מסובכת בשום קשר מחייב. את פה על תקן המאזין הוירטואלי, כזה שנמצא ברוחו יותר מבגופו.

 

האמת, אני עדיין לא יודעת איך בדיוק לספר את הדברים. זה סיפור על פרידה כואבת, ועל כל מה שמסביבה, זה מה שזה. אולי הכי טוב שתכתבי לי אם את מעוניינת לשמוע את הסיפור שלי בכלל, ורק אם כן אז אני אספר אותו. לא בא לי להיות בתפקיד הזקנה הטרחנית שממהרת לספר לכל אחד איך בעלה הלך למלחמה ולא חזר.

 

ביי, איילה.

 

נכתב על ידי , 8/11/2004 00:22   בקטגוריות חיים בהתכתבות  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)