לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

מעגליות


הם נהגו לשכב על המיטה בשעה של לאחר סקס. היה להם זמן איכות משלהם, שלא כלל כמעט מילים וגם לא הרבה תזוזות. אלה היו רגעים שבהם הם לא רצו כלום בטווח המיידי ואפילו לא פנטזו הלאה. הם היו מרוקנים ממחשבות, עצומי עיניים, ורק החיבוק המשותף של שכיבה זוגית צמודה שמר אותם מודעים למה שהם כרגע, אוהבים ונטולי דרישות או כוונות.

הם יכלו להישאר מרותקים גופנית זה לזו במשך שעות, כשליטוף שמדמה עצמו למזדמן משמש כאות חיים יחידי להיותם ערים. כיוון שהיו דבוקים אחד לשנייה, ראש על ראש וכף רגל תחת כף רגל, כשהוא בדרך כלל זה שעוטף אותה משני כיוונים, מרחב הליטוף היה קטן. הוא, שהיה גדול ממנה, היה מסוגל להדרים עם ידו לכל היותר עד לשיפולי בטנה, והיא אף פחות מזה, ולכן סיגלו לעצמם תנועות איטיות מאוד, מתמשכות, שהיו מתפתלות במסלול עורי לא קבוע במעין ספיראלה אינסופית.

היא אהבה לחלוף על גופו בכל חלקי ידיה, כשהיא מחליפה ביניהם תוך כדי תנועה זורמת. מתחילה עם כריות האצבעות, הופכת את ידה ועוברת לפרקים העליונים של אצבעותיה, שומטת אותם ומניחה לגב ידה להיצמד לגופו, ולאחריו לזרועה ולבסוף גם למרפקה, וככל שהנגיעה נעשתה על ידי חלק גס יותר, היא היתה משקעת את הנגיעה עמוק יותר לתוך גופו.

הוא נהנה לשחק בה עם קצות אצבעותיו, מרפרף נוגע לא נוגע עד שהיה מוצא מקום רגיש מספיק כדי לגרום לה להתעוותות בלתי רצונית של דגדוג, ואז היה מחזק את אחיזת הנגיעה המתנועעת עד שהדגדוג היה נעלם, וממשיך למקום אחר, וחוזר חלילה. הוא הכיר בעל פה את מקומותיה הרגישים עד כדי כך שהיה מסוגל לשנות את עוצמת האחיזה בד בבד עם תחילת הסימן הראשון לרתיעתה, ובכך מנע ממנה לזוז תזוזה של ממש, שהיתה יכולה להפר את האיזון השלוותי של הרגע.

היא היתה בוחשת בגופו באצבעותיה, לופתת ואז כמעט מרפה לגמרי, לסירוגין, מותירה על עורו כתמים אדמדמים שהיו נעלמים לאחר שניות כלא היו. בתנועה שהיתה דומה באינטנסיביות שלה לעיסוי כתפיים, היא היתה עוברת על חלקי גופו שהיו גלויים ואליהם הגיעה, ואז היא תוחבת את אצבעותיה אל יתר המקומות שלא יכולה היתה לראותם לו היתה פותחת את עיניה. 

בשלב מסוים הוא היה מאגרף קמעא את ידו ונותן לציפורניו לחרוץ בעורה בשיווי משקל של הנאה שבין כאב לליטוף עדין. כשהיו ציפורניו חולפות על חזה או שקע מותניה הוא היה מחליש את עוצמת המגע, וכשציפורניו כבשו מסלולים בשיערה, מתחילות במצחה ונעות בקו ישר אל עבר תחתית הקרקפת ומשם לעורפה, הוא היה מחזק את אחיזתו בה, נהנה להרגיש כיצד ראשה נע בכיוון הפוך לכיוון תנועת ציפורניו, סימן מובהק להנאתה ולהיענותה למגעו.

לעיתים תכופות הם היו ממשיכים בריטואל האישי שלהם עד שנרדמו ספונים זה בזו. היו פעמים שניסו להסביר לעצמם מדוע האקטיביות, הצחוק, הפטפטת, התזזית, המגעים החטופים, ערבובי הגופות, השצף, הזינוקים והערבולים שאפיינו אותם בזמן הסקס וגם לפניו, היו מפנים את מקומם בשעת הלאחר לתנועות שקטות, סימבוליות ומעגליות, שכוחן בהמשכיותן ולא בפריצתן לאוויר העולם, אבל הסיבות שהיו קיימות לא היו ברות הגייה, ובכלל, הם לא מצאו טעם של ממש בלתהות אחרי שברירי שלמות. יש דברים שעצם קיומם הוא סיבה מספיק טובה להתעלם מכל דבר אחר.

נכתב על ידי , 10/1/2005 19:16   בקטגוריות אהבה ויחסים  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)