לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

שעון לאופרד


כהרגלי, אני מדי פעם בפעם בודק דרך איזה חיפושי google הגיעו אנשים לבלוג שלי, והפעם נתקלתי בחיפוש היצירתי "שעון לאופרד". קצת התמיה אותי איך מישהו חשב על הצירוף הזה, אבל יותר הפתיע אותי לגלות שיש באמת כזה דבר.

ובכן, אני גאה להסיר את הלוט מעל "שעון מאבן לאופרד סקין מלוטש בצורת מגדל", שאותו ניתן לרכוש במחיר שווה לכל נפש של 98 ש"ח בלבד, באתר המשעשע הזה.

ושנייה לפני שאתם מתעמקים בחזותו המצודדת (אך בה במידה, המכוערת להפליא) של השעון המדובר, אני רוצה להעיר 3 הערות:

א) השעון הפאלי בעליל הזה, מתנשא לגובה 11 ס"מ והוא ברוחב של 3.5 ס"מ, ולכן יש להדגיש בכל לשון, אלה לא המידות שלי.

ב) גם המרקם הדי מחליא של האבן לא מייצג נאמנה את המקור (אני).

ג) 98 ש"ח ?! זה מה שהמותג לאופרד שווה ?! שיתביישו להם!

 


נכתב על ידי , 18/1/2005 22:54  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)