לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

WEEK 5 - לחיי האיים שבדרך





כבר יצא לי כמה וכמה פעמים להיות באיים טרופיים.

 

אי בודד שכזה, למרות שעוד לא יצא לי להיות על אחד לבד. לבן וירוק ותכלת שהופך כחול. גירסה (לא כל כך) מודרנית לגן עדן.

 

למשל, אחד כזה:

 


 

היו כאלה שסערו להם. אני זוכר אחד פאסיפי שהוריקאן שיטה בו ואחד אטלאנטי שטורנדו היכה בו. או ההיפך. אני לא סגור על ההבדלים. אבל קצת פחדנו שם, בין הקוקוסים המתנדנדים ברוח.

 

היו כאלה שרגעו. צלולים ומזמינים. אבל בטח גם הם סערו מתישהו. הכל עניין של תיזמון.

 

 ואני? בין ערסל לעוד דג וקסאבה, או בין צלילה ללובו לוהט קבור באדמה, או בין פטאי למשחק כדורעף חופים, או בין ספר לקרם לחות על עור צרוב, או בין מחרוזות צדפים לעוגת בננות עם תה של שעה ארבע, אני - אם רק היה אפשר לקבל רשות רב פעמית למנהרת זמן פרטית לאחד מהאיים האלה, כזאתי שאפשר לזנק אליה מכל מקום ובכל שעה, ישר למים הקרים...

 

אני הייתי קופץ בלי היסוס. לעומק המנהרה.

 

מה כבר יש להפסיד פה בזמן שהזמן שם לא זז לו? בטח כלום.

 

אז dream away... לחיי האיים שבדרך.

נכתב על ידי , 23/10/2003 19:53   בקטגוריות הטיול כמשל והחיים כנמשל  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)