לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2003    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2003

WEEK 15 - הצעות (רגעיות) לייעול






האמת? אני לא חושב שזו חוכמה גדולה לייעץ לאנשים מה לעשות.


תמיד קל לעמוד בצד ולהשיא עצות. הרבה יותר קשה למלא אחריהן.


אני עצמי תמיד משיא עצות לאחרים בעניינים שאני לא פועל בהם בהתאם לעצות שלי. אבל לדעתי זה מותר. זה שאתה לא עושה את הדבר הנכון לא אומר שאתה לא יודע מהו. אבל זה כבר נושא לפוסט בפני עצמו.


בכל מקרה, הצצתי קודם בחדשות בוואיי-נט, ועל כל דבר היה לי מה להעיר, או פתרון יצירתי להציע לכל הפחות. זה לא כל כך יוצא דופן, אבל בכל זאת, אני לא מהנודניקים האלה שמעירים לכולם על כל דבר. אז אולי החדשות דפוקות? תשפטו בעצמכם. אני הולך להביא עכשיו כמה דוגמאות מייצגות.


 


"מוקד העוני מספר אחת: מזרח ירושלים"


"במזרח ירושלים חיו אשתקד כ-220 אלף תושבים אשר מחציתם חיים מתחת לקו העוני"


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809936,00.html


ההצעה הרגעית שלי: להעביר עצמאית לרשות הפלשתינאית.


הצעה חלופית: שיחצו את מזרח ירושלים לשני חלקים, בדיוק על קו העוני. את אלו שמתחת אפשר להציע במסגרת המשא ומתן.


 


דו"ח שפירסם היום (ה') המוסד לביטוח לאומי מופיעה בני-ברק כעיר הענייה ביותר"


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809936,00.html


ההצעה הרגעית שלי: להעביר למזרח ירושלים.


הצעה חלופית: לפרסם את הדו"ח רק במזרח ירושלים.


 


"שרון היפנה את החוקרים לבנו גלעד"


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809677,00.html


ההצעה הרגעית שלי: שיפנה אותם למזרח ירושלים.


הצעה חלופית: שיפנה אותם לרשות הפלשתינאית (אבל לא לבני ברק, אין טעם).


 


"אירופה שוקלת להחרים דיפלומטים ישראלים, בתגובה למדיניות ישראל המחרימה דיפלומטים אירופים, שנועדו עם יו"ר הרשות הפלסטינית"


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2809849,00.html


ההצעה הרגעית שלי: שישלחו את אירופה לרשות הפלשתינאית (ככה הם יוכלו להיפגש עם עראפת ולא יהיה להם זמן להחרים אף אחד בינתיים)


הצעה חלופית: שישלחו את הדיפלומטים הישראליים לרשות הפלשתינאית (תודו שיש הגיון בלקבץ את כל המוחרמים באותו מקום).


 


"שרון: אנו על סף הזדמנות לשלום"


http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html


ההערה הרגעית שלי: עדיף להיות על סף השלום או בהזדמנות לשלום מאשר על סף הזדמנות לשלום.


ההצעה הרגעית שלי: ששרון יתחלף עם עראפת כראש הרשות הפלשתינאית (גם יהיה לו קל יותר לעשות שלום עם עצמו וגם אם במקרה המו"מ יתפוצץ, הוא יוכל לגרש את עצמו).


הצעה חלופית: ששרון יחרים את השלום ויפנה אותו למזרח ירושלים.


 


"בכיר אמריקני: סימנים לקשר של אל קאעידה לפיגועים ביום ב' בעיראק"


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2810175,00.html


ההצעה הרגעית שלי: שיעבירו את עיראק למזרח ירושלים (אנחנו כבר נטפל בהם)


הצעה חלופית: להעביר את אל-קעידה למזרח ירושלים (ראה לעיל)


הצעה אחרת לגמרי: להחרים / לגרש (מחק את המיותר) את אל קעידה ולהפיץ שמועות על מחלות קשות שתקפו את בן-לאדן (רגע, כבר ניסו את זה עליו וזה לא הלך. כנראה שהוא באמת בן דוד של עראפת, כמו שכמה מחברי הטובים ביותר טוענים).


 


רואים? אמרתי לכם שזו לא חוכמה לייעץ. עכשיו נראה את שרון מיישם את השיעור.


בשלב הזה אני עוד נמנע מלתת שיעורי בית.


 

נכתב על ידי , 31/10/2003 00:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)