לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2004

הארץ המובטחת - במחיר מציאה









 


אני קורא די בקביעות את עיתון הארץ של ימי שישי, ומשום מה דבקה בעיתון תדמית אליטיסטית-אינטלקטואלית.


הייתי רוצה להפריך את התדמית הזאת פעם אחת ולתמיד, אבל אין לי מושג איך.


אני, למשל, מתחיל בעמודי הספורט המשובחים, מדלג בנון-שלנטיות על גדעון לוי, ואחרי מספר עלעולים בכתבות מזדמנות במוסף, עובר לתשבץ ההיגיון, אליו אני חוזר מעת לעת בהמשך השבוע, בסיטואציה מסוימת ביותר. לפעמים אני פותח את החלקים האחרים, אבל זה בדרך כלל כדי להתחמק מאנשים שמחפשים אותי. בכל זאת, לגודל יש יתרון.


כשנקרא לידי ידיעות אחרונות של סוף השבוע, הריטואל די דומה. הספורט אמנם יותר רכילותי ופחות מקיף, התשבץ קל מדי, אין לי את גדעון לוי לדלג עליו והכותרות והתמונות גדולות מדי ומושכות יותר מדי תשומת לב, ככה שקשה להסתתר מאחוריהן. אז במקום להסתגר עם התשבץ, אני צוחק מהפינה של דבר אחר. זה אמנם אירוע חד פעמי ולא מתמשך, אבל זו לא סיבה לתדמית ההפוכה.


אז מה? זה מחירה של האינטלקטואליות של היום? 10.5 ש"ח (כולל "העיר") ?


 

נכתב על ידי , 18/1/2004 13:18  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)