לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

האם בשעה זו נוצר האנטי קרייסט ?


 

השעה 10:00 והרי החדשות (כפי שהובאו בידיעה ב-YNET):

 

"רוצח ראש הממשלה מתייחד עם רעייתו: עשרות עיתונאים מכלי תקשורת מהארץ ומהעולם חיכו הבוקר (יום ג') ללריסה טרימבובלר שהגיעה להתייחד לראשונה בתא מיוחד עם בעלה יגאל עמיר. טרימבובלר הגיעה לכלא כשהיא לבושה בשחור עם כובע תכלת וצעיף, ובידה שקית. היא נראתה מחוייכת, אך סירבה לשוחח עם כלי התקשורת שחיכו לה והפנו לה שאלות. טרימבובלר מיהרה להיכנס לתוך אולם מקבלי הפנים, שם עברה בדיקה ביטחונית.

 

בשב"ס סיפקו לבני הזוג חדר מיוחד שעומד לרשותם החל מ-8:30 עד לשעות אחר הצהריים. בחדר ההתייחדות המתינו לבני הזוג מיטה זוגית, טלוויזיה, מקלחת ושירותים צמודים ועוד. החדר נמצא מטרים ספורים מאגף 15 של כלא איילון, אגף בו ממוקם רק תא אחד - תאו של עמיר. בני הזוג יורשו להביא עמם לחדר כיבוד: טרימבובלר הורשתה להצטייד בפירות יבשים, עוגיות ופיצוחים, ואילו עמיר יוכל להביא עמו שני בקבוקי שתייה שנרכשו בקנטינה של הכלא וכן אוכל בהשגחת הבד"ץ, אותו הוא מקבל בתאו".

 

הנה מה שיש למזכ"ל תנועת שלום-עכשיו להגיד בעניין: "השעות הקרובות הן שעות של ביזיון לדמוקרטיה הישראלית, שנכנעה לרוצח יגאל עמיר ומאפשרת לו לבצע את זממו".

 

הנה מה שאומרים בשב"ס בעניין: "יגאל עמיר מקבל את הזכות שמגיעה לו על פי דין, ולא בגלל מעשיו ה'טובים'. אי אפשר למנוע ממנו את הזכות הזאת כל עוד הוא עומד בקריטריונים של קבלת הזכות להתייחדות. עד כה הוא היווה סיכון ביטחוני, וכל עוד נטען נגדו כי הוא מהווה סיכון ביטחוני, הוא לא קיבל את זכות ההתייחדות. אך כעת, כשהורד הסיכון הביטחוני, אין סיבות למנוע ממנו את ההתייחדות".

 

הנה מה שאומר אחיו של עמיר בעניין: "כעת רק נותר לצפות להולדת הילד הנפלא הזה ששייך להורים נפלאים ומיוחדים. הילד שיוולד יהיה מוסרי, שלא כמו אלו שניסו למנוע את הבאתו לעולם בטענות אנטי מוסריות".

 

והנה מה שיש לי להגיד בעניין:

 

1. כבר שנים אני אומר שיגאל עמיר ילך להזדיין. בשלב הבא הוא גם צריך ללכת לעזאזל.

 

2. למי איכפת שיגאל עמיר יבצע את זממו, כל עוד הוא מבצע את זממו בלריסה טרימבובלר, ולא בנבחרי ציבור.

 

3. למה שלום-עכשיו חושבת שסקס בין אסיר לבחירת ליבו זה ביזיון לדמוקרטיה? ממתי סקס הפך למזימה? ואולי התינוק הוא בכלל האנטי-קרייסט? אין לשלום עכשיו דברים קצת יותר חשובים לעסוק בהם מאשר להתנגד לזכות חוקית של אסיר, שאין לה שום השפעה על אף אחד ?!

וגם, האם שלום עכשיו לא אמורה להגן על זכויות אדם וזכויות אזרח באשר הם – פושעים כמו גם טרוריסטים?

 

4. אין לי שמץ של מושג איך ייתכן שלפני שנתיים (או שנה, או חודש) זיון בתוככי הכלא בין יגאל עמיר למישהי יכול היה להוות סיכון ביטחוני כלשהו למדינת ישראל ?! אולי באמת היה חשש שהתינוק יהיה האנטי-קרייסט?

ויותר מזה, אם סקס בין הסורגים היה סיכון ביטחוני כזה חמור, איך בדיוק הוסר הסיכון הזה דווקא היום?! מה השב"ס יודע על אברי הרבייה של עמיר שאנחנו לא יודעים? אולי הם גילו שהוא בכלל עקר?

 

5. ואת המילים האחרונות אני מקדיש לאחיו של עמיר. אולי האחיין שלך לא יהיה האנטי-קרייסט, אבל זה שאבא שלו הוא לא אדם נפלא אלא רוצח שפל ונתעב יודע כל ילד בגן, ואם הבן שלו יהיה מוסרי כמו אבא לו, סופו שהוא יצטרך להיאבק בבתי משפט כדי לקבל זיון פעם בשנה.

ומי אמר שזו לא תהיה בת בכלל? אני בעד לקרוא לה מרגלית.

 

נכתב על ידי , 24/10/2006 10:24   בקטגוריות סוג (קצת מוזר) של פוליטיקה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)