לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סימולטניות מלאה


מזה שנים הוא כותב לה שיר כל יום הולדת. בהתחלה גם כל יום חברות ובהמשך כל יום נישואים. לרוב הוא לא מרוצה מהתוצאה, מגיע לה יותר, יש דברים שקשה להביע, לפעמים נגמרות לו המילים החדשות, אבל תמיד הלב מוביל אותו בדרך נכונה קדימה.

מזה שנים שהיא מצפה לשירים שלו, נרגשת כל פעם מחדש לקרוא את המילים האינטימיות, ששייכות לה לא פחות מאשר לו. הן מדמיעות אותה מוכנית, אפילו לפני שהן נקלטות אצלה בראש, אבל בשביל זה יש קריאה שנייה, ושלישית.

הריטואל קבוע. הנה, קחי, הוא אומר ומסב את עיניו הצידה. קשה לו להסתכל עליה כשהיא קוראת. תודה, היא אומרת עוד לפני שקראה, נושקת לו, משכלת רגליים, ומתרכזת בדף. מדי פעם הוא מציץ בה, מרוכזת בקריאה, קורא בעיניים שלה את השמחה, ומחזיר את מבטו לחלל. הוא יודע מה תהיה תגובתה אחרי שתניח את הדפים, אבל הוא מצפה לה בקוצר רוח, כאילו היא עומדת לחרוץ גורלות.  

הפעם הוא חרג ממנהגו. עוד לפני שהספיקה לקרוא בית אחד, הוא הסיט את ידה האוחזת בדפים כלפי מטה. אני רוצה לענג אותך אוראלית בזמן שאת קוראת. היא הבחינה במידה של רצינות בדבריו, מתחת לחיוך, אך אמרה שהיא מעדיפה שלא. הליקוק יפריע לי בקריאה, והקריאה תפריע להנאה מהליקוק. אני לא אוכל להיות מספיק מרוכזת, לא בזה ולא בזה. נתחיל בקריאה ונמשיך בליקוק.

אבל הוא התעקש. אני רוצה לגרום לך הנאה מנטאלית ופיזית יחד. לא יודע למה, אבל זה נראה לי ממש נכון. תעשי את זה בשבילי. יודע מה, היא אמרה, אני אקרא קריאה ראשונה ללא הפרעה, ובפעם השנייה נשלב בין השניים. הוא הסכים, למרות שהעדיף את הצעתו שלו, כי הרי אין כמו הנאה בתולית של קריאה ראשונה.

אחרי שסיימה היא גמרה. ואחרי שגמרה, היא סיימה שוב. בפעם הבאה, הבטיח, אם תסכימי לסימולטניות מלאה, אני אכתוב שיר ארוך יותר, כדי שתוכלי לסיים ולגמור ביחד.

נכתב על ידי , 19/5/2005 13:19   בקטגוריות אהבה ויחסים  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מעגליות


הם נהגו לשכב על המיטה בשעה של לאחר סקס. היה להם זמן איכות משלהם, שלא כלל כמעט מילים וגם לא הרבה תזוזות. אלה היו רגעים שבהם הם לא רצו כלום בטווח המיידי ואפילו לא פנטזו הלאה. הם היו מרוקנים ממחשבות, עצומי עיניים, ורק החיבוק המשותף של שכיבה זוגית צמודה שמר אותם מודעים למה שהם כרגע, אוהבים ונטולי דרישות או כוונות.

הם יכלו להישאר מרותקים גופנית זה לזו במשך שעות, כשליטוף שמדמה עצמו למזדמן משמש כאות חיים יחידי להיותם ערים. כיוון שהיו דבוקים אחד לשנייה, ראש על ראש וכף רגל תחת כף רגל, כשהוא בדרך כלל זה שעוטף אותה משני כיוונים, מרחב הליטוף היה קטן. הוא, שהיה גדול ממנה, היה מסוגל להדרים עם ידו לכל היותר עד לשיפולי בטנה, והיא אף פחות מזה, ולכן סיגלו לעצמם תנועות איטיות מאוד, מתמשכות, שהיו מתפתלות במסלול עורי לא קבוע במעין ספיראלה אינסופית.

היא אהבה לחלוף על גופו בכל חלקי ידיה, כשהיא מחליפה ביניהם תוך כדי תנועה זורמת. מתחילה עם כריות האצבעות, הופכת את ידה ועוברת לפרקים העליונים של אצבעותיה, שומטת אותם ומניחה לגב ידה להיצמד לגופו, ולאחריו לזרועה ולבסוף גם למרפקה, וככל שהנגיעה נעשתה על ידי חלק גס יותר, היא היתה משקעת את הנגיעה עמוק יותר לתוך גופו.

הוא נהנה לשחק בה עם קצות אצבעותיו, מרפרף נוגע לא נוגע עד שהיה מוצא מקום רגיש מספיק כדי לגרום לה להתעוותות בלתי רצונית של דגדוג, ואז היה מחזק את אחיזת הנגיעה המתנועעת עד שהדגדוג היה נעלם, וממשיך למקום אחר, וחוזר חלילה. הוא הכיר בעל פה את מקומותיה הרגישים עד כדי כך שהיה מסוגל לשנות את עוצמת האחיזה בד בבד עם תחילת הסימן הראשון לרתיעתה, ובכך מנע ממנה לזוז תזוזה של ממש, שהיתה יכולה להפר את האיזון השלוותי של הרגע.

היא היתה בוחשת בגופו באצבעותיה, לופתת ואז כמעט מרפה לגמרי, לסירוגין, מותירה על עורו כתמים אדמדמים שהיו נעלמים לאחר שניות כלא היו. בתנועה שהיתה דומה באינטנסיביות שלה לעיסוי כתפיים, היא היתה עוברת על חלקי גופו שהיו גלויים ואליהם הגיעה, ואז היא תוחבת את אצבעותיה אל יתר המקומות שלא יכולה היתה לראותם לו היתה פותחת את עיניה. 

בשלב מסוים הוא היה מאגרף קמעא את ידו ונותן לציפורניו לחרוץ בעורה בשיווי משקל של הנאה שבין כאב לליטוף עדין. כשהיו ציפורניו חולפות על חזה או שקע מותניה הוא היה מחליש את עוצמת המגע, וכשציפורניו כבשו מסלולים בשיערה, מתחילות במצחה ונעות בקו ישר אל עבר תחתית הקרקפת ומשם לעורפה, הוא היה מחזק את אחיזתו בה, נהנה להרגיש כיצד ראשה נע בכיוון הפוך לכיוון תנועת ציפורניו, סימן מובהק להנאתה ולהיענותה למגעו.

לעיתים תכופות הם היו ממשיכים בריטואל האישי שלהם עד שנרדמו ספונים זה בזו. היו פעמים שניסו להסביר לעצמם מדוע האקטיביות, הצחוק, הפטפטת, התזזית, המגעים החטופים, ערבובי הגופות, השצף, הזינוקים והערבולים שאפיינו אותם בזמן הסקס וגם לפניו, היו מפנים את מקומם בשעת הלאחר לתנועות שקטות, סימבוליות ומעגליות, שכוחן בהמשכיותן ולא בפריצתן לאוויר העולם, אבל הסיבות שהיו קיימות לא היו ברות הגייה, ובכלל, הם לא מצאו טעם של ממש בלתהות אחרי שברירי שלמות. יש דברים שעצם קיומם הוא סיבה מספיק טובה להתעלם מכל דבר אחר.

נכתב על ידי , 10/1/2005 19:16   בקטגוריות אהבה ויחסים  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



44,455
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)