לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מטענים עודפים > להיפטר מהכל. ומייד. כמה שפחות יותר טוב /// מטענים עודפים > לאגור לעת מחסור. בשקיות פלסטיק גדולות /// מטענים עודפים > חלונות שוטפים > וחלומות עוטפים /// מ*ענים **דפים /// מטענים עודפים > בקרוב הסרט
Avatarכינוי: 

בן: 56

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

האם בשעה זו נוצר האנטי קרייסט ?


 

השעה 10:00 והרי החדשות (כפי שהובאו בידיעה ב-YNET):

 

"רוצח ראש הממשלה מתייחד עם רעייתו: עשרות עיתונאים מכלי תקשורת מהארץ ומהעולם חיכו הבוקר (יום ג') ללריסה טרימבובלר שהגיעה להתייחד לראשונה בתא מיוחד עם בעלה יגאל עמיר. טרימבובלר הגיעה לכלא כשהיא לבושה בשחור עם כובע תכלת וצעיף, ובידה שקית. היא נראתה מחוייכת, אך סירבה לשוחח עם כלי התקשורת שחיכו לה והפנו לה שאלות. טרימבובלר מיהרה להיכנס לתוך אולם מקבלי הפנים, שם עברה בדיקה ביטחונית.

 

בשב"ס סיפקו לבני הזוג חדר מיוחד שעומד לרשותם החל מ-8:30 עד לשעות אחר הצהריים. בחדר ההתייחדות המתינו לבני הזוג מיטה זוגית, טלוויזיה, מקלחת ושירותים צמודים ועוד. החדר נמצא מטרים ספורים מאגף 15 של כלא איילון, אגף בו ממוקם רק תא אחד - תאו של עמיר. בני הזוג יורשו להביא עמם לחדר כיבוד: טרימבובלר הורשתה להצטייד בפירות יבשים, עוגיות ופיצוחים, ואילו עמיר יוכל להביא עמו שני בקבוקי שתייה שנרכשו בקנטינה של הכלא וכן אוכל בהשגחת הבד"ץ, אותו הוא מקבל בתאו".

 

הנה מה שיש למזכ"ל תנועת שלום-עכשיו להגיד בעניין: "השעות הקרובות הן שעות של ביזיון לדמוקרטיה הישראלית, שנכנעה לרוצח יגאל עמיר ומאפשרת לו לבצע את זממו".

 

הנה מה שאומרים בשב"ס בעניין: "יגאל עמיר מקבל את הזכות שמגיעה לו על פי דין, ולא בגלל מעשיו ה'טובים'. אי אפשר למנוע ממנו את הזכות הזאת כל עוד הוא עומד בקריטריונים של קבלת הזכות להתייחדות. עד כה הוא היווה סיכון ביטחוני, וכל עוד נטען נגדו כי הוא מהווה סיכון ביטחוני, הוא לא קיבל את זכות ההתייחדות. אך כעת, כשהורד הסיכון הביטחוני, אין סיבות למנוע ממנו את ההתייחדות".

 

הנה מה שאומר אחיו של עמיר בעניין: "כעת רק נותר לצפות להולדת הילד הנפלא הזה ששייך להורים נפלאים ומיוחדים. הילד שיוולד יהיה מוסרי, שלא כמו אלו שניסו למנוע את הבאתו לעולם בטענות אנטי מוסריות".

 

והנה מה שיש לי להגיד בעניין:

 

1. כבר שנים אני אומר שיגאל עמיר ילך להזדיין. בשלב הבא הוא גם צריך ללכת לעזאזל.

 

2. למי איכפת שיגאל עמיר יבצע את זממו, כל עוד הוא מבצע את זממו בלריסה טרימבובלר, ולא בנבחרי ציבור.

 

3. למה שלום-עכשיו חושבת שסקס בין אסיר לבחירת ליבו זה ביזיון לדמוקרטיה? ממתי סקס הפך למזימה? ואולי התינוק הוא בכלל האנטי-קרייסט? אין לשלום עכשיו דברים קצת יותר חשובים לעסוק בהם מאשר להתנגד לזכות חוקית של אסיר, שאין לה שום השפעה על אף אחד ?!

וגם, האם שלום עכשיו לא אמורה להגן על זכויות אדם וזכויות אזרח באשר הם – פושעים כמו גם טרוריסטים?

 

4. אין לי שמץ של מושג איך ייתכן שלפני שנתיים (או שנה, או חודש) זיון בתוככי הכלא בין יגאל עמיר למישהי יכול היה להוות סיכון ביטחוני כלשהו למדינת ישראל ?! אולי באמת היה חשש שהתינוק יהיה האנטי-קרייסט?

ויותר מזה, אם סקס בין הסורגים היה סיכון ביטחוני כזה חמור, איך בדיוק הוסר הסיכון הזה דווקא היום?! מה השב"ס יודע על אברי הרבייה של עמיר שאנחנו לא יודעים? אולי הם גילו שהוא בכלל עקר?

 

5. ואת המילים האחרונות אני מקדיש לאחיו של עמיר. אולי האחיין שלך לא יהיה האנטי-קרייסט, אבל זה שאבא שלו הוא לא אדם נפלא אלא רוצח שפל ונתעב יודע כל ילד בגן, ואם הבן שלו יהיה מוסרי כמו אבא לו, סופו שהוא יצטרך להיאבק בבתי משפט כדי לקבל זיון פעם בשנה.

ומי אמר שזו לא תהיה בת בכלל? אני בעד לקרוא לה מרגלית.

 

נכתב על ידי , 24/10/2006 10:24   בקטגוריות סוג (קצת מוזר) של פוליטיקה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כפרות


 

גדי נהג לצום בכל יום כיפור, באדיקות, במשך שנים.

הוא עשה כן מאז שהוא זכר את עצמו.

הוא לא היה אדם דתי, לא שמר מצוות, לא בא מבית עם רקע מסורתי.

ההיפך, ציטוטים מהתנ"ך לא התגלגלו אצלו על הלשון, אבל שרימפס ושינקן דווקא כן.

ובכל זאת.

 

כשגדי היה בן 15, שכנע אותו יונתן, אחיו הגדול ממנו בשנתיים, לרכב יחד על אופניים ביום כיפור, מתל אביב לנתניה ובחזרה.

כשחזרו הביתה היה גדי על סף עילפון, אבל עדיין סרב להפצרות אימו, שילגום קצת מים קרים.

לימים סיפר יונתן לגדי שהוא הגה את רעיון הטיול רק כדי להכריח אותו לשתות.

 

לאלה שגיחכו כלפיו, גדי ענה שזו יותר אמונה-תפלה מאשר אמונה, תשובה שסתמה פיות גם אצל חבריו החילוניים ביותר.

והוא הוסיף - "להזיק זה לא יזיק, וזה גם טוב לבריאות, אז מה רע?".

 

כזה היה גדי, לא מחפש תובנות במקום בו הן אינן בנמצא.

 

***

 

גדי נהג להתנדב לשירות מילואים, אם סוף השנה היה מתקרב והוא הרגיש שלא תרם מספיק באותה שנה.

הוא השקיע באימונים, באדיקות, במשך שנים, מאז שהוא זכר את עצמו.

הוא לא היה אדם דתי, לא ימני, לא בא מבית עם רקע פטריוטי.

ההיפך, ז'בוטינסקי אצלו היה רק שם של רחוב שמוביל לים.

ובכל זאת.

 

במלחמת יום כיפור גדי שכל את יונתן.

שניהם שירתו באותה אוגדת מילואים משוריינת, ושניהם נלחמו מתחילת המלחמה ברמת הגולן.

הגורל לקח את האחד השמיימה והותיר את השני פצוע קל, במרחק של כמה קילומטרים זה מזה.

 

גדי לא שבר את הצום גם כשנקרא להתגייס בבהילות.

הוא לא אכל ולא שתה בעת שהתכונן ללחימה, והמשיך בכך גם לאחר שהגיע לשדה הקרב.

רק כשהיה בטוח שהצום תם, הוא לגם מהמימייה שלו וכרסם עוגייה ששמר לעצמו בכיס הקטן שבמורד המכנסיים.

 

בגופתו של יונתן נתקל גדי בדרך מקרה.

הוא נלקח בקומנדקר יחד עם פצועים אחרים, אחורה, הפוך מכיוון הלחימה, אל עבר בית חולים שדה מאולתר, כשבדרך הבחין הנהג בפצוע מדמם למרגלות טנק שרוף.

בזמן שהנהג והחובש ירדו להביא את החייל הפצוע, ראה גדי את פניו של יונתן, קפואות, מבצבצות מהצריח של הטנק.

הוא דידה לעברו, מסרב לשמוע לקריאות האחרים, ושלף את יונתן מהצריח.

 

הנהג לא הסכים להעלות את יונתן לקומנדקר, שהיה עמוס לעייפה גם בלעדיו.

היה סיכוי להיתקל בפצועים נוספים שיזדקקו להסעה, וממילא היו מתים רבים בשטח ורכבים אחרים היו אמורים לאוספם.

גדי נצמד בכוח לגופת אחיו, וטמן את ראשו בחזה הקר, מסרב לזוז.

הוא המתין בשקט עד שהנהג והחובש יתייאשו ממנו, ורק כשקולו המטרטר של הקומנדקר נשמע מתרחק מהאזור, הוא הרים את ראשו לראשונה מחולצתו ספוגת הדם של יונתן.

 

כזה היה גדי, לא נוטש קרובי משפחה מתים בשדה הקרב.

 

***

 

גדי נהג לדלג על הסעודה המפסקת, במשך שנים.

הוא עשה כן מאז שהוא זכר את עצמו.

הוא לא היה אדם קיצוני, לא אנורקטי, לא בא מבית עם רקע פסיכוטי.

ההיפך, בשאר ימות השנה הוא לא היה מוותר על הזדמנות לארוחה עסיסית.

ובכל זאת.

 

כשהיה ילד, גדי התחיל את הצום בצהריי ערב החג.

בצבא הוא הקדים את הצום לבוקרו של אותו יום, ולאחר מכן הוא התחיל לצום ערב קודם.

למרימי הגבה ענה גדי שזו רק אמונה-תפלה והוסיף - "להזיק זה לא יזיק, וזה גם טוב לבריאות, אז מה רע?", תשובה שסתמה פיות גם אצל חבריו הטרדניים ביותר.

 

כשהיו נערים, יונתן היה מתגרה בגדי ומעלים מהמקרר את המאכלים האהובים עליו, אותם נהגה אמם להכין במיוחד לקראת יום כיפור.

הוא היה עושה זאת מספר שעות לפני המועד בו גדי התכוון להתחיל לצום, אבל גדי לא טרח להתלונן או להחזיר לו מלחמה.

 

כזה היה גדי, תמיד מפנה את הלחי השנייה ומאמין שהתעלמות היא תשובה טובה יותר מהתעמתות.

 

***

 

במלאות שנה למותו של יונתן, לאחר שעדת המנחמים הסתלקה, והמשפחה הקרובה עשתה את דרכה חזרה אל פתח בית העלמין, התיישב גדי על המצבה והתאבל על אחיו ללא מילים.

הוא המתין ללא ניע עד שיום כיפור יחל, ומשהצום אמור היה להיכנס לתוקפו, הוציא גדי סנדביץ' שהכין מראש בהיחבא, והחל לנגוס בו.

 

יונתן היה מוכן להתערב עם מי שרק רצה, שהיום בו גדי יאכל ביום כיפור יהא יומו האחרון.

יונתן אף פעם לא מצא פרטנר להתערבות שכזו, למרות שהציע אותה לרבים.

 

כזה היה גדי, תמיד מקיים את מילותיו של אחיו.

 

נכתב על ידי , 5/10/2006 19:42   בקטגוריות משגעון ועד מוות  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





44,454
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאופרד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאופרד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)