לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bite the dust

Middle finger anybody who hate the way we burn it up

Avatarכינוי:  LondonKey

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2011

ממוסקבה באהבה


אז... לא כתבתי פה 3 שנים? וואו, זה די הרבה.

אבל בכל זאת אני זוכרת איך לכתוב ולדבר בעברית..

למה החלטתי לעדכן?

לפני שבוע בערך הייתה הפעם הראשונה שביקרתי את ישראל מאז שעברתי למוסקבה לפני 5 שנים.

לא הייתי במגדל העמק, לא פגשתי את חברי הילדות שלי.

אבל, למען האמת, היה די כיף.

ישראל.. מה להגיד על המדינה הזאת?

המדינה הכי יפה בעולם, הכי אמיתית.

כשהמטוס נחת הרגשתי שאני הולכת להתפרץ בבכי. באמת. זה היה כ"כ מרגש. אין מילים שיבטאו הרגשות כאלו..

הייתי שם 3 ימים מדהימים, היה ממש כיף לפגוש את החברה מברנדייס אבל... תכלס? 3 ימים זה בכלל לא מספיק בשבילי אחרי כל הזמן הזה.

אני כל כך חייבת לבקר את הארץ עוד הפעם. דחוף.

אז התמכרתי קצת לאפרת גוש ונכנסתי לישראבלוג הישן שלי ו..להגיד את האמת? אני בשוק. לגמרי שכחתי את השפה. השתניתי כל כך..

מחקתי את כל הרשימות אבל לא מחקתי את הקטעים הישנים.

אני די מפחדת להתחיל הכל מחדש ולכתוב פה..

אני לא מבינה אותכם, וגם אתם לא תבינו אותי.

אני ממש שונה. ואני כבר לא יודעת לכתוב יפה בעברית.

אבל אני ינסה. כי לאבד את הקשר עם החלק הענקי הזה של ישראל והחיים שם זה הדבר האחרון שאני רוצה.

אז... נעים להכיר?

נכתב על ידי LondonKey , 4/3/2011 18:57  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,499
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLondonKey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LondonKey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)