לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

אתה מכיר את המשחק הזה!


החיים שלי מסריחים. השמלה שרציתי לקנות נגמרה, לא מייצרים יותר הבושם שאני אוהבת ואמא קנתה בן&ג'רי עם בננות – אני שונאת בננות! ואני רוצה לציין שוב שהחיים שלי מסריחים. 

 

הלכתי השבוע לתקן את המשקפיים. 

האיש שמתקן את המשקפיים: "איך זה קרה?" 

אני: "סקס פרוע.

האיש שמתקן את המשקפיים: "מה?" 

אני: "לא יודעת!" 

 

עבדתי בבת מצווה 

אני: "עשיתי אתמול 200 שקל לארבע שעות, אני מרגישה כמו זונת צמרת!" 

אמא: "אם אי פעם תהי זונה אני לא מרשה לך לקחת רק 50 שקל לשעה." 

 

סיון הרוויחה משכורת X. כ45% מהמשכורת שלה בזבזה סיון על שמלות שחצי מהן היא לא תלבש לעולם. עוד כ50% היא בזבזה על אלכוהול ומסיבות. חשב כמה שנים נשאר לסיון להתלונן שאין לה מה ללבוש לפני שהכבד שלה יוותר עליה. 

 

אני: "למה את בוהה בה כל הזמן?" 

ספיר השחורה: "כי הוא הדליק את המזגן." 

 

כשאת מתלבטת אם לשים בושם או נגד יתושים את מוצאת את עצמך מתגעגעת מעט לחורף. 

 

מכירים את זה שאתם רואים יתוש ואינסטינקטיבית מוחאים כפיים? אז מה עושים אם אתם אשכרה הורגים אותו והוא נמעך לכם על היד? זה אחד המגעילים! 

 

הארי פוטר. 

אני: "את השישי ראית, ראיתי אותו איתך... זה זה שטרומפלדור מת." 

שירלי: "דמבלדור." 

 

אדם: "מה זה?! עופר יוצא איתך יותר משהוא יוצא איתנו." 

אני: "כי אני יותר יפה." 

 

אני לא יודעת איך אתם כשאתם שיכורים אבל לי יש נטייה לציין את המובן מאליו, כמו למשל לגשת לבחור עם חולצה ורודה במסיבה ולהגיד לו "אחי! החולצה שלך ורודה!". 

 

השבוע יצאתי עם חברים לפאב והיה שם בחור שבהה בי. כעבור זמן מה ניגש אליי הבחור ואמר לי "זה לא ורוד זה כתום!". זה יכל להיות הדבר הכי מצחיק שקרה לי השבוע אם לא הייתי שמה לידיד שלי לק ורוד למחרת. 

 

אם רק הייתי יכולה לצטט את השיחות שלי עם עצמי... 

 


 

נכתב על ידי , 1/7/2011 17:48  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,230

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)