לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

ללא פואנטה


בעודי מקיאה את הנשמה אתמול בבוקר חשבתי לעצמי "אולי אני באמת צריכה להפסיק לשתות... 

וגם ללעוס את האוכל שלי יותר טוב." 

 

הנגאובר. 

שירלי: "מה עשית אתמול?" 

אני: "אתמול? אתמול... אתמול...? אתמול! אוי ואבוי! מה לא עשיתי אתמול?!" 

 

ענבר: "מהתיאוריה את נלחצת?! אחרי הבגרות בהיסטוריה הכל קטן עלייך!" 

לינוי: "אבל לא עשיתי בגרות בהיסטוריה..." 

 

אני מהבנות שלא אוהבת שהבחור משלם עליהן, יש לזה שם... לא פמיניסטית, משהו אחר... אה, כן, טיפשה. 

 

עמר (אחי המאוד קטן): "כן בדקתי! שנה שעברה!" 

אני: "מה אתה מילים שאני לא יכולה להגיד לידך בשכל?!" 

 

אני: "אני נוסעת לאילת." 

אבא: "אני אתחיל לחסוך מעכשיו." 

 

הנגד יתושים הזה הדבר היחיד שהוא מבריח זה את הכלבה שלי. 

 

ספיר השחורה: "יש לי משהו לספר לך..." 

אני: "מה קרה??" 

ספיר השחורה: "התעוררתי עכשיו מהנחירות של עצמי." 

 

מכירות את זה שאתן נוסעות ליום כיף בתל אביב ואין לכן מה ללבוש? 

אני: "אני באה עירומה ונקנה לי חולצה בתחנה המרכזית! טוב?!" 

אור: "יש! נזכה בטיול לתחנת המשטרה." 

 



נכתב על ידי , 14/7/2011 19:41  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,230

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)