לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

התימניות ואני - הגרסא האילתית


אז אנחנו קצת לאסבות, מה קרה?!


שירלי לוקחת חגורה.

אני: "באמת שירלי?"

שירלי: "למה? זה חמוד!"

ספיר הלבנה: "חמוד שהם חושבים שאני אקנה את זה."


היה עכביש בכיור ופתחתי עליו את הברז.

שירלי: "אל תהרגי אותו!"

אני: "אני לא הורגת אותו, אני מלמדת אותו לשחות."

 

בגד ים חדש.

ספיר השחורה: "מה חזרת מחוייכת?"

אני: "הסתכלתי במראה..."

 

שירלי: "איימי וויהאוס מתה."

אני: "מי זאת?"

שירלי: "זאת ששרה They tried to make me go to rehab but I said no no no"

אני: "כנראה בגלל זה היא מתה..."

שירלי מטר וחצי.

אני: "פיצי פיצי קטן וצרוד..."

שירלי: "פיצי פיצי קטן ואלים!" *בום*

 

וקצת חוויות רחובותיות

 

אמא: "שתי בעיות רציניות!"

אני: "מה השנייה?"

אמא: "מה הראשונה?"

אני: "הראשונה אני יודעת... שאת חופרת לי!"

 

אני: "אני עייפה..."

ארנון: "מה אמרת?"

אני: "שאני עייפה."

ארנון: "אה, חשבתי שאמרת שאת יפה."

אני: "אני לא צריכה להגיד את זה, אתה יודע לבד."

 



נכתב על ידי , 2/8/2011 16:08  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)