לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

אם את חושבת שתתחרטי על זה בבוקר קומי בצהריים


אני לא יודעת לסנן אנשים. 

שירלי: "מה?!?! מה את מתקשרת ברגע הכי קריטי של הסרט??" 

אני: "בן שלח לי הודעה, אני צריכה שתגידי לי לסנן אותו." 

שירלי: "תסנני אותו." 

אני: "תודה, ביי." 

 

חינוך של אמא... 

אני: "אני לא יכולה לצאת עם זה, זה חשוף מידי." 

אמא: "את יכולה." 

 

לרקוד טראקים על עקבים זה כמו לנסות ללקק את המרפק 

 

כשאת מקבלת הודעת "הרה?" במקום "ערה?"הדבר הראשון שאת רוצה לענות זה "לא!". שנייה לפני לחיצת 'שלח' את חושבת קצת – 'מחק' 'מחק' 'מחק'. "וואו... אני מקווה שלא" ועקב היותך נקבה את ממשיכה לחשוב ובסוף בכלל שולחת "למה? השמנתי?". 

 

שמתי לק מתפצפץ. 

אני: "אמא! אני נראת כמו ביצה של דינוזאור!" 

אמא: "אני חושבת שזה ממש מעניין." 

אני: "גם ביצה של דינוזאור זה חתיכת דבר מעניין..." 

 

עזבו אותכם פרדי קרוגר ורופא שיניים - ספּר. זה מפחיד. 

 

אני: "איזה גזענים..." 

יאן: "אמא שלך! הם סתם לא אוהבים שחורים." 

 

 

נכתב על ידי , 14/8/2011 22:12  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)