לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

ג'וני! לפנטה יש טעם של וודקה! WTF?!


אני פותחת מחאה להורדת מחירי הצ'ייסרים של ואן גוך דאבל אספרסו! האדם הפשוט לא יכול לממן 5 כאלה כל לילה! 

 

יש שני סוגי אנשים: את אלה שמסתכלים על הצד החיובי ואומרים "וואי רזית" ויש את עופר ושירלי. 

שירלי: "פגשתי אתמול את עופר ברכבת." 

אני: "כן?" 

שירלי: "שוחחנו על זה שקטן לך החזה ואת כבר לא D." 

 

אח שלי מלמל משהו 

אני: "מה?" 

שחר: "לא דיברתי אלייך." 

אני: "אתה לבד בחדר... כדאי לך שדיברת אלי!" 

 

כשחברה שלך מציגה אותך בתור משתמטת כנראה שהבחור שהיא רוצה מתחיל איתך. 

או שהיא סתם כלבה. 

 

אני: "הוא הזמין אותי מחר לים, את רוצה לבוא?" 

שירלי: "אבל הוא הזמין אותך בתור דייט." 

אני: "אני יודעת, זה למה אני מזמינה אותך." 

 

שירלי: "איזה צבע התיק הזה?" 

אני: "חינם." 

שירלי: "לקחתי." 

 

אמא: "אבא של שלי נפטר. ההלוויה מחר בעשר בבוקר." 

אני: "אוי!" 

אמא: "כן..." 

אני: "זה אומר שאת לא באה איתי מחר בבוקר לקנות סנדלים!" 

להגנתי השלי הזו בגיל של סבתא שלכם. 

 

 

נכתב על ידי , 24/8/2011 15:42  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)