לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

כלב נובח לא נושך. כלבה יכולה לעשות שני דברים בו זמנית.


אזהרה - גלולות עלולות לגרום לקרישי דם.

עכשיו מה יותר נורא, קריש דם או ילד? 

  

אני: "הלירון הזה... הייתי עושה איתו איזה ילדון... אוי בעצם לא!" 

שירלי: "היית עושה איתו קריש דם." 

אני: "לגמרי!" 

  

איתן: "החלטתי שאני שומר, אני עושה יותר ספורט ואוכל בריא." 

אני: "כן, גם אני. עברתי מפיתה עם שוקולד לפריכיות עם שוקולד." 

  

בחור: "אפשר דעה נשית לגבי משהו?"  
אני: "כן, הבלונד הזה מזעזע."  

שירלי: "והשרשרת הזו מכוערת." 

בחור: "לא משנה, אתן לא נחמדות." 

  

אני: "וואו שרילי נהיית כלבה." 

שירלי: "תמיד הייתי כלבה, פשוט לידך אף אחד לא שם לב." 

  

עופר: "ירדתי 10 קילו ככה!" 

אני: "מהחמש דקות הליכה שהלכת פעם אחת?" 

עופר: "יש לך רעיון אחר איך ירדתי 10 קילו?" 

  

שיחה על מישהי מהרצליה פיתוח. 

שירלי: "יש לה אוטו משלה! ורשום לה מאחורה 'דנה הנסיכה' שהיא לא תשכח שזה האוטו שלה!" 

  

עופר: "אם יש משהו שאני טוב בו זה... הכל." 

  




נכתב על ידי , 1/11/2011 16:31  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)