לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

אל הסטף ומעבר לו


תדמיינו לכם סיטואציה היפותטית שבה נניח מישהי מתקלחת ואז היא רואה שיש ג'וק מטייל על התקרה מעל המקלחת. הדבר הנדרש לעשות זה לרוץ עירומה ומטפטפת לסלון ולצרוח "אמא!! ג'וק!! תהרגי אותו!!!!!" נכון? כי אמא שלי ממש צחקה עלי.

 

לבשתי טייץ לטיול. 

שירלי: "את יודעת שטייץ לובשים עם חוטיני?" 

אני: "תלבשי את חוטיני לטיול! חוטיני לובשים רק אם מתכוונים להוריד אותו, התכוונת להוריד לי אותו?" 

שירלי: "אל תשאלי שאלות שאת לא רוצה תשובה עליהן." 

 

אני: "את עסוקה?" 

אמא: "כן. אני אחזור אלייך עוד מעט." 

אני: "כמה עוד מעט?" 

אמא: "מה את צריכה?" 

אני: "משעמם לי." 

-ניתוק- 

 

בדרך חזרה ממקס ברנר. 

ספיר השחורה: "את באה נצא לבירה?" 

אני: "לא, בירה זה משמין..." 

 

שירלי: "בואנה את סתומה." 

אני: "את יודעת מה אומרים? 'אמור לי מי חברייך ואומר לך מי אתה' אז הכל חוזר עלייך וקקה בידייך." 

 

חבר של פולק טס להודו. 

ספיר הלבנה: "תיהי בטוחה שהוא לא יזיין שם אף אחת, כולן שם מסריחות." 

 

אני: "אני רוצה להתפטר." 

אמא: "תתפטרי. מה אכפת לי?" 

 

אני: "אם שילמתי כל כך הרבה כסף על ג'ינס עם חורים כתמי דשא יכולים רק להוסיף." 

 

ספיר הלבנה: "אוי איזו טיפשה.. אמאלה!" 

אני: "אוי איך את חוזרת ברגל... אמאלה!" 

 

שמתי לב שאני ושירלי יצאנו מעט לאסבות בפוסט הזה (וגם בכמה לפניו) אז רק רציתי לציין שאנחנו סטרייטיות לחלוטין. למרות שלא הייתי זורקת את אנג'לינה ג'ולי מהמיטה שלי... 

נכתב על ידי , 10/11/2011 13:43  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)