לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2012

מי צריך מכונת כביסה או מקלחת כשאפשר לשכוח את המטרייה בבית?


היה תרגיל של פיקוד העורף בבוקר. 

אבירם: "חלמתי שהייתה אזעקה." 

אני: "חלמתי בדיוק אותו חלום!" 

 

אני: "למה אחותך מתחתנת בפברואר?" 

גיא: "ככה היא רוצה." 

אני: "אבל קר... איזו שמלה היא תלבש? עזוב! איזו שמלה אני אלבש??" 

 

למצוא את הרצועה של אנג'י בבלאגן בחדר שלי זה כמו איפה אפי גרסאת התלת מימד. 

 

יאן: "עישנתי היום 2 קופסאות נובלס." 

אני: "טוב שלא פרסמת שלט 'דרוש סרטן'." 

 

אני: "אז מה עושים היום?" 

אלעד: "רוצה לעשות משהו כיף?" 

אני: "לא. בא לי לעשות משהו משעמם ולסבול." 

 

כשהתבקשתי להכין אורז לארוחת הצהריים עמדה בפני התלבטות קשה מכוון שאני יודעת להכין מלא סוגי אורז: אורז שרוף, אורז דייסתי, אורז רך מידי למטה ולא מוכן למעלה וכמובן גם סתם אורז לא טעים. 

במחשבה שנייה, למישהו יש את הטלפון של צ'אינה טאון? 

 

אני: "יש שם כמו העליונית שלי רק במלא צבעים." 

שירלי: "איזו עליונית?" 

אני: "זו שלבשתי אתמול כשלא יצאת איתנו." 

שירלי: "אה. זו." 

 

יש לי פלאפון של סוני אריקסון, אחד די מעפן יש לציין, ולא מזמן גנבו לי אותו. חצי שעה אחרי זה החזירו לי אותו. יחי ימי האייפון. 

 

נהג מונית: "את גם בצבא?" 

אני: "לא, עשיתי שירות לאומי." 

נהג מונית: "אז לא למדת להכין קפה, מה?" 

 

אחרי רביעי גדוש באלכוהול. 

ספיר השחורה: "איך אני אשרוד את מחר? אני צריכה לקום לעבודה ב6 בבוקר!" 

אני: "כמו כל שבוע, וירוס יום חמישי." 

 

שירלי: "יש לו את השיר המתנה הכי מעצבן בעולם!" 

אני: "יש לך בדיוק אותו שיר המתנה." 

שירלי: "וזה למה אני לא מתקשרת לעצמי." 

 




נכתב על ידי , 2/1/2012 18:31  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,230

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)