לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

העיקר הכוונה


שתדעו לכם, דווקא ממש התכוונתי להתחיל ללמוד לפסיכומרי. 

 

אמא: "סיון! אם את לא תעשי כביסה אני אגרש אותך מהבית!" 

אני: "ואז מי יעשה כביסה?" 

 

להתבגר זה להבין שהשוקולד המריר של עלית יותר טעים מהשוקולד חלב שלהם. 
 

אחי בא עם חבילת מסטיקים 

שחר: "נזכרתי שיש לי מסטיקים. ביקשת, לא?" 

אני: "כן. אתמול." 

 

עופר: "אני רק עם אייפד במכללה, אם לא זה היית מת!" 

יאן: "מה? יש לך את התוכנה שכותבת?" 

עופר: "לא, יש לי משחקים." 

 

אין כמו לראות שהייתה לך שיחה שלא נענתה ממספר לא מזוהה ב12:45 כשהשעה כרגע היא 12:47. 

 

ספיר השחורה: "מאז שדחפתי את הסבון הזה אני לא מפסיקה לחרבן!" 

הייתי רוצה להגיד 'זה לא מה שאתם חושבים' אך לצערי זה בדיוק מה שאתם חושבים. 

 

אם לא הבנתי לפי הכוס והציצים שאני אישה אז אלוהים גם בירך אותי בכושר התמצאות של אחת, כדי שאני אהיה בטוחה שאני אישה. 

 

אני: "ערה פוקי?" 

מוריה: "אופ קורס" (of course) 

אני: "איזה קוּרס?" 

 

פארק הקופים. 

שירלי: "איפה זה? בבית שמש?" 

אני: "ביער בן שמן." 

שירלי: "אני לא מבדילה ביניהם..." 

אני: "באחד יש דוסים ובשני יש קופים." 

שירלי: "עכשיו אני עוד יותר מבולבלת." 

 

שירלי לא רצתה לנסוע אם יירד גשם אז אמרתי לה שתחשוב על מקום אחר לנסוע אליו וזו התגובה שקיבלתי: "אין לי כוח לחשוב, נסע לפארק הקופים, מקסימום יש לי כובע" 

 

אני: "יעל? אין לה אלוהים זאתי." 

גיא: "אז היא גם רחוקה מהדת?" 

אני: "לא, אז יש לה אלוהים והוא פשוט מאמין באלימות." 

 



נכתב על ידי , 19/2/2012 21:33  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)