לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012

למה יש שילוט ליקנעם? מי ירצה להגיע לשם?


איזה לילה! ממש סקס סמים ורוקנרול... ישנתי כפיות עם נייר טואלט, פירקתי חבילה של אקמול ועשיתי מרתון קליפורניקיישן. 

 

שידרגתי לאייפון. 

מוריה: "אני מה זה שמחה בשבילך! סוף סוף תתקשרי כמו בנאדם, לא עם אשל וחוט." 

 

ספיר השחורה: "הבחור שאני יוצאת איתו כרגע פרסם מכתב אהבה פומבי בפייסבוק לכוס של האקסית שלו!!!" 

 

שחר: "באפור מותר לחנות?" 

אני: "אפור זה תחנה מהר לפני שיתפסו לך." 

 

אין דבר שצועק יותר "יש לי אחות קטנה" מלק נצנצים. 

 

גיא: "נכון היומולדת של דניאל, הייתי בבאסה רצינית באותו יום." 

ספיר השחורה: "למה? כי לא באתי?" 

 

ספיר השחורה: "בואי איתי לאכול מקדונלס." 

אני: "על הבוקר??" 

ספיר השחורה: "שתיים בצהריים!" 

אני: "למה מתי קמת?" 

ספיר השחורה: "באחת..." 

 

למי ששכח או לא יודע שירלי בחורה נמוכה. 

אני: "ראינו אתמול במסיבה מישהו 2 מטר ואמרתי שאם היית שם היית יורדת לו רק בשביל זה שאת לא צריכה להתכופף." 

שירלי: "אני יודעת שאני אמורה להיעלב מזה אבל זה נכון." 

 

אני: "אני לא אוהבת אותה." 

גיא: "את מי?" 

אני: "את ידידה של דניאל הזו." 

גיא: "את מכירה אותה?" 

אני: "לא." 

 


 

נכתב על ידי , 5/3/2012 14:05  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)