לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

למצוא את הצ'ק!!


אחרי חודש שזה רשום לי בענק בוורד ועדיין לא טרחתי לחפש אותו חשבתי אולי להעביר את הכיתוב מקום יניע אותי.

 

בעוד חודש הפסיכומטרי והחלטתי, אחרי תקופה שדי חיפפתי בלימוד, שהחודש כל מה שאני עושה זה ללמוד! מוחקת את המשחקים מהאייפון, נוטשת את חיי החברה שלי, מתנזרת מסקס ואם כבר אז אפשר גם לוותר על לגלח רגליים והופכת לחננה אמיתית, by the book אשכרה.

 

אני: "חברה סיפרה לי שהיא כתבה לידיד שלה בסטטוס 'כל מי ששכבתי איתה בחצי שנה האחרונה שתתקשר דחוף!'"

ספיר השחורה: "חסר לך שאת עושה לי את זה! הפלאפון שלי לא יפסיק לצלצל..."

 

שירלי: "לכל דבר יש צד חיובי, גם הסודנים, סוף סוף יש לאתיופים מישהו יותר נחות מהם."

 

חשבתם שלדרוך על חרא זה מגעיל? כנראה שאף פעם לא דרכתם על חשופית, זה משפריץ!

 

את יודעת שאמא שלך משקרת לך כשהיא אומרת "לא מצאתי את העכביש, תחזרי להתקלח" ושתי שניות אחרי זה, כשאת מתחילה לבכות, פתאום זה הופך ל"הרגתי אותו".

 

היה לי עור ברווז.

שירלי: "כשלבמבי קר כולה קר."

 

מנסה לשכנע את ססקיה לשים לק.

אני: "נו, שירלי תרד לך!"

שירלי: "את לא יכולה להבטיח הבטחות שווא שכאלה."

אני: "אבל את כבר הבטחת לה!"

שירלי: "אני יכולה להבטיח הבטחות שווא שכאלה."

 


נכתב על ידי , 5/6/2012 22:18  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)