לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

אין כמו לחזור הביתה באמצע הלילה ולא למצוא חנייה


החלק הכי מבאס בלנהוג יחפה זה שבסוף הנסיעה את צריכה לנעול שוב את העקבים. 

 

ספיר השחורה: "האכלתי את מיצי." 

אבא של ספיר השחורה: "אכלת אותו?!" 

 

לגור עם אחי זה מאוד דיאטטי. את קונה חבילה של בן&ג'ריס עתירת קלוריות ויומיים אחרי זה, לפני שהספקת לטעום ממנה, היא כבר ריקה בפח. 

 

אני: "זה כמו לאכול גדי בחלב אימו." 

אמא: "הסלט??" 

אני: "כן, זה נבטי חמניות עם גרעיני חמניות." 

 

לא יודעת מה איתכם אבל מאז שהתחיל הקיץ אני נמרחת בכל כך הרבה נגד יתושים בלילה שהבן זונה שינסה לעקוץ אותי ימות מהרעלת אלכוהול. 

 

קצת שכחנו בקורס את היומולדת של המדריכה. 

טל: "זה בסדר, באמת, אני עוד אתנקם בכם." 

 

אנשים נורמאלים כשהם חושבים שהם צריכים לרזות עושים דיאטה וספורט ודברים נוספים שדורשים מהם להפסיק להתעצל, אני פשוט מכניסה ת'בטן כשאני מול מראה וחוסכת לי את כל הבלאגן. 

 

אני: "התחלתי לראות את הסדרה ניו יורק." 

שירלי: "שמעתי שזה מעניין." 

אני: "כן אבל עזבי את זה... איזה חתיכים!" 

 

ידעתם שהאולטרה סאונד בתלת מימד עכשיו? באמת, ראיתי תמונות באיזו כתבה ואני חייבת לציין שאם יש משהו יותר מגעיל מתינוק שרק נולד זה תינוק שעוד לא נולד. 

 


נכתב על ידי , 20/6/2012 13:53  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)