לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

טאקט זה לא הצד החזק שלי


רק בחורה ממש חסרת טאקט תגיב "ניסתה והצליחה!" על המשפט "אין בחורה שלא ניסתה להגיע עם הלשון לפטמה". 

 

רק בחורה ממש חסרת טאקט תישן אצל בחור שהיא פגשה לפני כמה שעות, לא תשכב איתו ועוד תגרור אותו למחרת לקנות בגדים באלנבי. 

 

אקס: "מה את עושה היום?" 

אני: "לומדת, למה?" 

אקס: "רציתי לראות אותך..." 

אני: "ואני רציתי שתמחק את המספר שלי, לא תמיד מקבלים מה שרוצים." 

 

רק בחורה ממש חסרת טאקט תגיד שילדים מגעילים אותה לבחור שמספר לה כמה הוא אוהב ילדים. 

 

רק בחורה ממש חסרת טאקט תשתזף טופלס בנחל שורק כשבגדה ממול יש בחור עם מצלמה. 

 

אני: "אל תגיד לו שאמרתי שאני לא סובלת אותו." 

חיגיל: "לא אמרת את זה..." 

אני: "אופס." 

 

רק בחורה ממש חסרת טאקט תענה "לא." על השאלה "נכון יפה?" 

 

רק בחורה ממש חסרת טאקט תגיד "אני מנקה חרא בשביל כסף" כשבחור מציק שואל אותה "מה מיוחד בך?". 

זה לא שקר, אם חשבתם שלעבוד בצער בעלי חיים זה רק ללטף כלבים כל היום אז אתם טועים. 

 


נכתב על ידי , 4/7/2012 19:40  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)