לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הדרך הביתה תמיד ארוכה יותר כשהולכים אותה בזיג זג.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

קשה באימונים פאק בקרב


קראתי כתבה על זה שבאופן שיטתי אנשים מתאהבים באייפון שלהם. איך הגעתי לזה? אמא שלי שלחה לי אותה כדי שאני אדע שלמחלת נפש שלי יש שותפים. 

 

שירלי: "אני בקפה וסיגריה לפני העבודה, את מוזמנת לקפוץ אם בא לך." 

אני: "אני במזגן לפני... אני פשוט במזגן, למה שאני אצא מפה?!" 

 

מחכים לשירלי באוטו. 

יניב: "נו?? מה עם חברה שלך?" 

אני: "היא אמרה שהיא יורדת." 

יניב: "אז תגידי לה שזה לא הזמן ושאנחנו מחכים לה." 

 

מסיבת בריכה. 

שירלי: "איזה יבשות אתן, כנסו כבר!" 

 

אני: "וואי העקבים שלך נראים ממש לא נוחים." 

ספיר השחורה: "הם בדיוק כמו שלך." 

אני: "אז הם באמת לא נוחים." 

 

שירלי: "אתה מתכוון שר החוץ." 

ניב: "אם השר בחוץ, השר בפנים, זה עניין של השר." 

 

יניב: "אני אתקשר להעיר אותך." 

אני: "אני ישנה עם פלאפון על שקט." 

יניב: "אז אני אתקשר כמה פעמים." 

אני: "שקט, כלומר לא מצלצל." 

יניב: "אז אני אשלח הודעה." 

 

שחר: "תגידי לאבא שהטיסה שלי נוחתת ברבע ל12." 

אני: "אם לא קנית לי מתנה אל תטרח לחזור." 

 

אני: "אני קצת מאוכזבת ממך, פעם היו לך סטנדרטים." 

שירלי: "מתי?" 

 

 

נכתב על ידי , 26/7/2012 12:21  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



131,232

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFake Fairy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fake Fairy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)